Modetopic #2

Ik draag altijd Nike Air Force 1 Sage Low onder flared broeken. Hebben ook een wat hogere zool en dat staat wel leuk vind ik!

2 likes

heb je er al eens overknee kousen in gedragen?

1 like

Nee nog niet, maar dat kan ik inderdaad wel proberen. Of inderdaad dubbelzijdige tape…

Ali… uiteindelijk zijn het dezelfde als je elders vindt maar dan voor soms wel 30 euro minder.
En dan bedoel ik niet alleen markt en schimmige boetiekjes maar ook winkels zoals hutspot waar precies dezelfde opbellen liggen als ik van Ali heb.

Wat voor iets vind je leuk??

1 like

Dit kan je allemaal vinden op Ali!!
€ 0,58 36% Off | Persoonlijkheid Gecontracteerd Fan Overdreven Kwastje Metalen Gevoel Grote Oor Nagel Geometrie Retro hartvormige Oorbellen Voor Vrouwen

€ 0,59 46% Off | 2019 Nieuwe Mode Persoonlijkheid Geometrische U-Vormige Temperament Trend Oorbellen Creatieve Vrouwen Grote Hanger Netto Rode Oor Sieraden

€ 0,70 43% Off | Tocona 15 Stijl Charmante Grote Bloemen Drop Oorbellen Voor Vrouwen Vlinder Gold Metal Pearl Stone Leaf Geometrische Sieraden Pendiente

€ 1,06 43% Off | Tocona 3 Pairs/sets Luxe Water Drop Parel Steen Drop Oorbellen Sets Voor Vrouwen Water Drop Geometrische Bengelen Oorbellen Sieraden 8974

€ 0,91 33% Off | Tocona Bohemian 4 Paren/set Shell Pearl Drop Oorbellen Voor Vrouwen Zee Zomer Zeester Hanger Strand Sieraden Groothandel F02101

€ 1,83 21% Off | Jujia Za Sieraden Charm Drop Dangle Oorbellen Voor Vrouwen Bohemian Wedding Party Sieraden Vintage Kerstcadeaus

3 likes

Haha het was zelfs geen moeite!! Vooral die laatste vind ik leuk! Je kan nog uit zoveel soorten kiezen daarbij

1 like

Je kan met de app van ali ook op afbeelding zoeken

1 like

Yes, ga ik doen (als ik dat durf, haha)! Dank allemaal voor de ideeën, ik ga ze zeker wel houden in ieder geval.

1 like

Hoe vallen deze schoenen? Ik vind ze heel tof, maar ben bang dat ze te krap gaan zijn voor mij. Ik heb vrij brede voeten en altijd gedoe met laarsjes.

Dr Martens en glittersokken in lage schoenen.

2 likes

Ik heb nu overknees (nu een jaar oud en weet zo het merk niet) met zo’n plakband. Én dat was wel hét vereiste (samen met de kleur zwart, slank, aansluitend en blokhak) toen ik ze aanschafte.

Dus het enige wat ik kan bedenken is: je hebt de verkeerde gekocht (te wijd en geen plakband). Of je moet er zelf een plakband inmaken (maar is het het waard? Kun je niet beter laarzen kopen die wel goed zitten als investering voor de rest van je leven?)

Geen tips, maar zonder verandering wordt het helaas niet beter… Ook niet met sokken of met een touwtje helaas (zelf ervaren)

Nou ik heb op zich wel genoeg geïnvesteerd in deze paren. Ik krijg dit probleem hoogstwaarschijnlijk ook bij een ander paar en dat heeft puur te maken met de bouw van mijn benen. Maar ik ga bovenstaande tips gewoon eerst proberen.

Sorry. Met investeren bedoel ik niet het financiële plaatje maar meer vooronderzoek, materiaal voelen, veel passen, veel modellen aantrekken, andere merken bekijken dan diegene die hier gemakkelijk aangeboden worden.

Er moet een laars zijn die wel perfect past. Het is gewoon zonde om in schoenen te lopen die a)niet fijn lopen b)niet passen c) afzakken.

Heb je er al eens over nagedacht om een extra schacht er in te maken?

Fashiontape!

2 likes

Ik ben op zoek naar leuke panty’s met “print” die geen godsvermogen kosten (max €10). Heeft iemand tips voor een winkel of webshop?

Met print bedoel ik dan vooral dat er met stofdikte verschillen een patroontje wordt gemaakt, liefst iets geometrisch of floral achtig. En dan wel een beetje elegant haha, geen panterprint of gekleurde panty’s met tekeningen erop. Ik kom via Google nog niet echt iets tegen wat ik leuk vind / niet super duur is en makkelijk in Nederland te kopen (dus geen Ali / Shein) dus tips zijn welkom! :blush:

Idee

Classic Herringbone

Florina Glitter Tights

1 like

Gewoon bij HEMA of H&M? En anders ASOS normaal ook wel.

Ja Hema en H&M kijk ik wel eens maar vind dat toch wel tegenvallen qua printjes! Vaak maar een paar en heel basic. Asos heb ik nog niet gecheckt, ga ik zo doen, dankje!

Action! Best veel keuze en prima kwaliteit.

1 like

Veritas, maar weet niet of jullie die in NL hebben. Misschien leveren ze wel? Heel veel keuze daar.

2 likes

Calzedonia en Swedish Stockings

1 like