Haha dit exact had ik vorige week klaar gelegd als outfit om te gaan werken en toen twijfelde ik toch over het zwart met het geel.
Nee joh, kan prima.
Ik vind zwart ook prima kunnen, maar als je twijfelt: heb je misschien iets bruins, donkergrijs o.i.d.?
Ik heb nu sokken van Nike aan die tot precies over die knobbel komt. Heb sokjes tot deze hoogte ook van de markt
Waar kan ik een beetje stevige legging voor overdag vinden? Ik heb wel een sportlegging, maar ik zoek meer iets voor onder een oversized trui. Hij moet wel stevig zijn en niet afzakken, haha. Heeft iemand tips?
Ik heb net overknee laarzen binnengekregen die ik had besteld en vind ze heel mooi eigenlijk (gewoon basic zwarte met hak).
Twijfel alleen een beetje of het niet te ‘slutty’ (bij gebrek aan een beter woord) staat. Hebben jullie nog combinatietips misschien? Ben bang dat ik ze niet aan durf te doen
Ik wilde dit precies reageren haha, en dan met gouden sieraden.
Ik twijfelde vanmiddag over deze blouse. Vooral om de schouders. Wat vinden jullie?
(moet er wel even een V-hemd onder aan hoor)
Ja ja ja ja ja doennnnnn! De schouders maken het juist leuker!
Leuk!!
Juist heel erg leuk en die blouse kan je op zoveel verschillende manieren combineren.
Jaaaa heel leuk! Die schouders zijn in dit jaar dus dan ben je ook nog on trend mocht dat iets belangrijks voor je zijn.
Oke thanks iedereen haha. Ik ga 'm maar bestellen dan.
Ik twijfelde in de winkel tussen een grotere en een kleinere maat omdat ik bang was dat de schouders niet goed zaten (omdat ik lang ben altijd lastig). Dit is de kleinere maat, maar denk dat dit 'm gaat worden!
Als je met een rokje nog te heftig vindt: een zwarte skinny met een oversized wollen trui en overknees vind ik altijd heel mooi. Ofwel een meer ‘preppy’ outfit. Pinterest-voorbeeldjes in spoiler. Bij sommige moet je zelf de boots inbeelden haha, vond niet altijd 100% wat ik zocht
Jaa dankje, wat lief, hier kan ik iets mee!
Eerlijk gezegd vind ik de rokjes van de voorbeelden echt veeeeeeel te kort om leuk te zijn. Je kan daar niet normaal in fietsen of bukken of überhaupt op een bureaustoel zitten. Daar zou ik me echt niet comfortabel invoelen. Sommige komen maar 15 cm over het kruis. Laat staan hoe het er van achter uitziet.
Ik zou kijken voor wollen oversized truien tot op de heupen en dat dragen met een skinnyjeans in zwart of donker spijker, of losse jurkjes van een beetje gebreide stof die je kan dragen op een 100% ondoorzichtige legging van dikke stof, die kunnen dan wel wat korter zijn maar de legging moet er dan ook uitzien alsof het gewoon een broek is eigenlijk.
Zoals die plaatjes van de foto’s van optie 2 is het wel leuk!
@Chaussures probeer dus vooral zelf wat combinaties uit! Het is maar net waar je je comfortabel en zelfzeker in voelt. Ik voel me mooi in beide varianten (die rokjes en de wollen trui + skinny) maar bijvoorbeeld een langere midirok met hoge laarzen ofwel zoals @Yzile zei een losse wollen jurk + ondoorzichtige panty of legging staat idd ook leuk.
Als je wil kan je in het WAYRWT topic je outfits posten
Heb je ook een gouden tip tegen afzakken? echt eeuwige ergernis van beide overknees paren die ik heb. Tochtje naar de auto en ze hangen al op mijn enkels.
Wat voor schoenen staan nou leuk onder flared jeans? Ik heb al mijn schoenen uitgeprobeerd, maar ik vind alles stom staan eigenlijk. Moet ik dan toch iets met een hak? Vind ik eigenlijk niet chill zitten en draag ik verder ook nooit, dus voelt een beetje stom om speciaal voor die broeken zoiets te kopen
Ik draag zelf alle schoenen wel onder mijn flared jeans. Sneakers, laarsjes, hakken