Ik heb bij haar eens een kleuren advies gedaan en ze is echt heel goed en neemt de tijd voor je. Ik weet niet hoeveel ze nu nog werkt, gezien haar leeftijd is ze geminderd dacht ik, maar ze doet ook stijladvies op afstand volgens mij. En anders zou ik zeker haar blog even goed doorpluizen want ze heeft echt veel kennis.
Ik heb een kerstjurk die ik iets te bloot vind, normaal zou ik er dan een mooi hemdje onder dragen, maar de onderjurk is ook vrij kort. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar een mooi onderjurkje waarvan de bovenkant ook nog leuk is om te zien. Hebben jullie misschien tips voor fijne merken of afraders? Ik draag namelijk nooit onderjurkjes.
Heeft iemand een tip voor een wind/waterdichte jas? Ik zie vooral modellen die heel getailleerd zijn maar ik ben meer op zoek naar een wat wijder model omdat ik niet hou van strakke kleding
Jassen/parka’s van ANWB, vallen iets ruimer (vind ik zelf). En goed wind/waterdicht, de mijne gaat nu tweede winter/najaar in met elke dag naar buiten in regen/sneeuw/wind. Ook fijn de duimgaten.
Ik heb er een van craft een mannenmodel!! Is heel wijd en top je moet daar even kijken
Edit: misschien komt deze wel van de anwb hij heeft ook duimgaten
North Face is heel fijn
En heb zelf onlangs een wind- en waterdicht model gekocht van Franck. Echt superblij mee.
Jack Wolfskin. Hele fijne jassen
Ik kocht door een forummer een parka van Danefæ. Lekker warm en wind/waterdicht. Wel een heel grote capuchon, zakt soms voor m’n ogen.
Ik heb een parka van teym en vind hem echt fantastisch. Zo zacht van binnen en zo warm, ook regendicht
Bedoel je gewoon iets hogere enkelsokken? Ik heb ze van primark zakken niet af want zijn ze iets te lang voor. Maar ook niet zo lang als normale sokken.
Lelijk met sneakers, fijn in andere schoenen.
Als je zoekt op halfhoge enkelsok dan krijg je denk ik wat je bedoelt. Veel sport merken hebben van die enkel sokjes maar dan nog 5 cm erbij op bij wijze van spreken.
Ik ben op zoek naar kleine oorringetjes die makkelijk dichtgaan. In zilver. Iemand een idee?
Bij My Unique Style heb je wel fijne, die gaan dicht met een kliksysteem! https://www.myuniquestyle.nl/luxe-simple-huggie-oorringen.html Deze bijvoorbeeld?
Zijn vaak wel wat dikkere ringetjes. Als je toch liever echt dunne wil, dan zou je ook gewone kunnen kopen (met zo’n irritante sluiting, zo’n pinnetje die je dan in het gaatje moet zien te krijgen haha) en die dan achterstevoren indoen! Dan zit die sluiting namelijk gewoon aan de voorkant en zie je veel beter wat je moet doen, scheelt een hoop gepiel.
Ah thanks, ik ga even kijken!
Nee ik heb echt besloten dat ik geen oorbellen meer koop met zo’n klotesluiting, ook als ik ze achterstevoren doe vind ik het teveel gepriegel en ik raak daar helemaal gefrustreerd van haha.
Ik heb echt een goede fijne motoriek al zeg ik het zelf, kan de allerfijnste garen uit de knoop halen, maar kleine oorringetjes met zo’n buisjessluiting weiger ik echt. Echt het minst gebruiksvriendelijke ontwerp ooit.
@Pantalones @Suvi Ik zit erover te denken een Uniqlo jas te bestellen en na zoeken op het forum zag ik dat jullie deze jas bezitten. Raden jullie aan om gewoon te eigen maat te nemen?
Ik draag normaal XS en ik paste in een XS, maar een S zat net wat ruimer. Als ik alleen maar dunne strakke shirts zou dragen was ik misschien voor de XS gegaan, maar ik heb de S gekocht omdat ik oog graag dikke ‘vormloze’ truien draag. En ik weet niet hoe lang je bent, maar de S was net wat beter qua mouwlengte voor mij (en ik ben maar 1.59m haha).
Mocht je normaal tussen twee maten in zitten zou ik sowieso de grootste nemen.
Edit: Ohja ik zou ook gewoon even alles opmeten en vergelijken hiermee: https://www.uniqlo.com/ca/en/size/404878.html
Heeft iemand een idee hoe ik hier een winter-outfit mee maak? Ik droeg de broek in de winter met een simpel wit shirtje en witte platform-sneakers.
Het is een zachte soepele rib-stof in okergeel.
Een witte trui en zwarte veterboots?
Een zwarte coltrui en je Dr. Martens (die heb je toch?)