Modetopic #2

Weet iemand een leuke flair jeans?
Ben op zoek maar wil online bestellen dus heb geen idee hoe het valt.
Wil wel graag een lange die tot bijna de grond komt

Wilt iemand helpen zoeken?

Als je Ă©chte flared jeans wil hebben die lang vallen dan zou je eens moeten kijken bij het merk Free People. Verkopen ze o.a. op Zalando.

Ik zoek specifiek met een gerimpeld stuk, dat vind ik zelf netter aangesloten aan m’n lichaam voor onder werkblouses en wikkeltops. Ik heb best wel flinke borsten en met een gewone v-hals is het dan gegarandeerd vrij zicht op de bh als ik beweeg.

2 likes

Bij H&M zie ik ze nu:

En een beetje random misschien, maar ik heb ooit zulk soort topjes bij de action gekocht.

1 like

Jaa top, gelijk besteld in zwart en wit, dankje!

1 like

Ze zullen het wel druk hebben

Deze heb ik ook (met grote cup) en zitten top!

1 like

Ik heb Dr Martens Sinclair gekocht in dezelfde maat als m’n 1460, maar bij deze slipt m’n hiel eruit :slightly_frowning_face: Meer mensen die hier last van hebben? Ik denk dat ik een maat kleiner nodig heb, maar ik twijfel een beetje. Misschien volgende week maar op een rustige ochtend even in de winkel proberen. Wel jammer, want ik heb ze nu met een voor goeie deal kunnen kopen.

Ik heb ze in dezelfde maat als m’n 1460, had ook een maat kleiner besteld maar daarbij zat ik met mijn tenen tegen de voorkant. Denk dat ze extra slippen omdat die rits minder strak kan dan veters? Ik heb sowieso zooltjes in al m’n Dr Martens en dan slip ik nog steeds maar bij Sinclair wel iets erger ja.

Ja, dat slippen is wel minder als ik die rits eruit heb en gewoon de veters strak trek. Hmmm. Ik heb ook altijd overal zooltjes in :stuck_out_tongue: Ik hou ze nog maar even aan om te testen en dan besluit ik later of ik ze terug stuur. Kun je er wel lang op lopen of is het vervelend dan?

Ik heb ze eigenlijk nog weinig aan gehad! Ik vind die plateauzolen best onhandig en ze zijn zwaar maar vind ze wel heel tof dus ben er alsnog wel blij mee (gewoon naar werk, sociale dingen etc kan dan prima). Maar Dr Martens zijn vanwege het slippen sowieso mijn ‘lang lopen’ schoenen.

Ik draag in al mijn platform docs zooltjes omdat ze iets groter en breder vallen. Maar verder loop ik er makkelijk de hele dag op en met een zooltje geen geslip meer. Heb een keer een maat kleiner geprobeerd van de Jadons en die waren weer iets te klein voor mijn ene voet.

Ik heb dat met een paar biker boots en daar draag ik dikke sokken in. Misschien helpt dat voor jou ook?

Ik had er al dikke sokken en een zooltje in gedaan, helaas.

@anon42392789 ik vond ze wel lekker zacht lopen! Heel anders dan m’n 1460 mono.

Ik ga ze denk ik maar gewoon in de winkel passen. Soms zit een ander paar van dezelfde maat toch anders en ik kan dan ook een maat kleiner proberen. Wel jammer, had me er zo op verheugd :no_mouth:

Ik vind het heel moeilijk om kleding te combineren en ook om kleding te vinden die bij mijn figuur past. Heeft iemand van jullie ervaring met een workshop, of iemand die advies geeft?

Mijn moeder wilt graag weten waar dit pak vandaan komt, hebben jullie een idee?

Volgens mij is het deze!

1 like

Bij mij slippen ze ook maar ik vind dat niet vervelend. Ze zijn ook zwaar
 ik heb al een maat kleiner dan mn normale maat en nog een maat kleiner ging gewoon echt niet

Jij bent de allerbeste! :heart:

1 like

Haha, nee twee maten kleiner lijkt me ook onmogelijk. Ik heb de zooltjes van m’n 1460 even in de Sinclairs gedaan en heb ongeveer 0,5cm over. Ik heb goede hoop dat een maat kleiner dan m’n gewone maat beter is :crossed_fingers: Een beetje slippen vind ik niet zo erg, maar nu gebeurde dat dus zelfs nog met m’n dikste (thermo) sokken en een zooltje. Hoop dat de webshop snel reageert. Ik probeerde ze opnieuw te bestellen, maar krijg steeds een foutmelding. En anders heb ik gewoon pech en koop ik ze volgende maand van m’n eindejaarsuitkering :woman_shrugging: