Modetopic #2

Ik ben op zoek naar fijne katoenen blousejes, mogen ook hippe printjes/pasvormen zijn maar geen synthetische zweetstof

Heeft iemand een aanrader qua merk? Er is zoooveel

Massimo Dutti

1 like

Alchemist :heart_eyes: maar is wel duuuur…

1 like

Naar aanleiding van mijn pol een tijdje terug (twijfelde tussen deze of een andere zwarte) heb ik deze gekocht, en ben er ook erg tevreden over!
Edit: ben ook maar 1.60

1 like

@krabsalade ik was voor mezelf een jas aan het zoeken en kwam er nog een paar tegen waarbij ik aan jou moest denken

https://www.zalando-lounge.nl/campaigns/ZZO12EX/categories/176597339/articles/A0M21U007-O11

En die eerste van selected uit mijn vorige post is nu in de sale bij aboutyou, mocht je dat nog interessant vinden

1 like

Mocht iemand te veel vrije tijd hebben: ik zoek al eeuwen de perfecte luipaard/panterprint skinny jeans. Liefst in een traditionele kleurencombinatie.Al eeuwen kijk ik op Asos/Zalando/AboutYou maar ik kom de ideale jeans nooit tegen in maat 34 of 36. of het is een legging of stretchy flared netnietbroek.

@Krabsalade
Toen ik zelf een jas zocht heb ik deze besteld op bestseller, misschien dat er nog wat voor je tussenzit.
Wel meer rood dan roest geloof ik. Ben uiteindelijk voor die andere jas gegaan, die je hierboven al kon zien

1 like

image
Ik ben al een tijde op zoek naar dikke zilveren oorringen van ongeveer deze grootte. Alles is of héél duur, of ze zijn niet hol van binnen waardoor ze 3kg wegen. Heeft iemand tips?

Edit: Het liefst wel echt zilver.

https://nl.aliexpress.com/item/1005001707278625.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.570b62e07PPo5t&ad_pvid=2020112009101412897878892357440002528966_4&s=p Ik weet niet of je kwaliteit wil of zomaar voor de heb ? :wink:

1 like

Ik ben niet overtuigd van deze, toch bedankt voor het meedenken. :upside_down_face:

Ik heb soortgelijke op Etsy gezien als je zoekt naar ‘oorringen’

1 like

@Lemongrab @Neena @Xigua
Dankjewel jassen-zoekers! Ik heb die S. Oliver besteld en binnen en hij is echt heel mooi! (Laatste van @Lemongrab.) Geen ceintuur, maar daardoor juist wel iets meer casual en minder tuttig/truttig, past beter bij mij, ik denk dat ik hem ga houden! :heart_eyes:

Oh ja andere vraag: waar moet ik op zoeken als ik een trui van dit stofje wil:

Ik vergeet het al-tijd. :expressionless:

3 likes

Ik denk chenille?

4 likes

Heeft iemand hier ervaring met tassen van royal republiq, blijven ze lang mooi?

Wie heeft de tip voor een zwarte legging, high waist die ook in plussize maten verkocht worden (44/46)? Zowel geschikt voor thuis als enigszins draagbaar buitenshuis met een lange blouse/trui er over.

Ik heb de Galax Day en die ziet er nog erg goed uit! Omdat het glad leer is en een strak design let ik er wel extra mee op. Ik zou 'm bijvoorbeeld nooit op vakantie meenemen in mijn koffer, zeg maar.

1 like

Ik zoek een simpele spaghettitop met gerimpeld stukje tussen de boobs, maar in de stad leek dat echt mission impossible.
Wie heeft de gouden tip?

Dit idee dus, maar dan niet per se zulke dunne bandjes (en ergens waar nog wel m’n maat is).

Heb je je pakket al verstuurd? :slight_smile:

Hmm niet met een gerimpeld stuk (maar wel in een mooie v-hals), deze van Hanro. Heb ‘m zelf al… 4 (?) jaar en draag ‘m heel veel en hij is nog steeds heel mooi:

Ja, op maandag bijna twee weken geleden. Nog niks van gehoord jammer genoeg.

1 like