Wow you’re the best! Zitten er een paar bij die ik ook al in m’n favorieten had gezet, maar ook een heel aantal nieuwe! En ja lastig hè, heb het gevoel dat ik die kleur echt overal zie (maar komt waarschijnlijk omdat ik er op let omdat ik het zo mooi vind), maar als je gaat zoeken is het toch lastig!
Ik heb ook nog een zoektocht haha. Ik zoek eigenlijk een hele simpele wollen mantel met knopen die getailleerd is in je taille. Het liefst zonder ceintuur. Ik heb al op Zalando, Bijenkorf etc gekeken maar ben de perfecte nog niet tegengekomen
Zara
Ohja liever een duurzaam merk of in ieder geval een jas van goede kwaliteit
Polène paris. Elke tas komt in verschillende maten.
WOW DIT JASJE! Die heb ik 8171 jaar geleden door jou gekocht! Jij (dacht ik?) postte er op het vorige forum een foto van en ik was zo verliefd dat ik direct naar de winkel ben geraced. Heb het jasje allang niet meer en was hem helemaal vergeten maar dit brengt echt herinneringen terug.
Die zalando inruilbox krijg 5,- voor mijn ongedragen Stories mantel van +200 euro. Noooope
Ik vind 'm serieus nog steeds leuk maar de pasvorm is heel gek
Ik ben op zoek naar een goede bh zonder beugels. Of 1 met beugels die wel comfortabel zit Heb al zoveel besteld en gepast maar niks zit mooi of fijn.
HM!
De seamless bh-collectie van HM is echt top en ze hebben verschillende soorten.
Zo top, dat de meeste maten altijd uitverkocht zijn.
Ik heb de rest van mijn bh’s allemaal weggedaan en draag nu alleen de seamless bh’s van de HM.
Ik draag mu ik zwanger ben graag de soft bh’s van hema. Die zitten echt top voor mij nu. Heel comfy.
Bij mijn moeder zitten deze heel mooi! Ik heb ze zelf niet gepast want ik heb te weinig boezem hiervoor.
Weet iemand toevallig of je je zalando inruilbox perse in een doos moet versturen of is ingepakt in plastic zakken ook goed? Aangezien ik geen doos in huis heb.
Heb de klantenservice gebeld maar zij wist mij geen antwoord te geven… ik zou een deze dagen een reactie krijgen via mail maar wilde het eigenlijk al snel op de post doen.
Heb je toevallig geen supermarkt in de buurt die nog zo’n bak met dozen heeft?
Ja ik had precies hetzelfde probleem! Echt een megaleuk ding maar hij zat bij mij heel vreemd en echt niet comfortabel haha.
Jawel maar zonder deksel! Zijn altijd van die open dozen hier
twee dozen op zijn kop over elkaar? Of een stuk karton van een tweede doos afhalen en dan als deksel op de eerste plakken?
Surprise maken voor Zalando.
Ik pak retourpakketjes vaak in met beetje funky inpakpapier, gewoon om de dag van degene die het retour verwerkt een beetje op te fluffen Misschien kunnen ze surprises ook wel waarderen ja…?? Haha!
Ik wist trouwens helemaal niet dat Zalando een dergelijke dienst aanbiedt… goed om te onthouden!
Dat vind ik echt onwijs leuk en attent van je! Daar zijn vast weleens mensen heel blij van geworden