Ik geloof dat de vraag hier al eens is gesteld, maar omdat het een key-item is, vraag ik het gewoon nogmaals:
Wat is de perfecte, no-seetrough, high waist, geschikt voor langere benen, zwarte legging?
Ik ben al enig tijd opzoek naar de zwarte legging die ik ipv. een skinny jeans kan dragen. Ook ik werk al bijna 9 maanden thuis maar ik heb de best geklede comfort broek nog niet gevonden. Ik draag eigenlijk alleen maar skinny’s maar ik wil graag overgaan op leggings die ik wel kan kleden met een trui/colbert/blouse en dus ook met een jasje kan dragen zonder dat je mijn string ziet. Wens is highwaist en het liefst met een brede band ipv. een elastiek (dit tekent zo). Ik ben lang +1.80 met maat S/M. Ik zag die van Spanx, maar 100 euro is me een beetje te gek. Het zou fijn zijn dat ik de legging ook als loungewear/pyama kan dragen, maar tegen een legging met rits zeg ik ook geen nee.
Nog een must: hij mag ABSOLUUT niet afzakken. Horror. Afzakkende leggings (of broeken in zijn geheel) bezorgen mij een depressie en ik word
daar echt ongelukkig van.
Ik heb een fijne stevige, strakke, zwarte, high waist sportlegging van decathlon gevonden. Alleen de stof is gewoon niet geschikt om af te stylen als alledaags helaas.
Budget 30/40 euro.
Help!