Modetopic #2

Ik heb inderdaad merinowol coltruitjes van Uniqlo, maar vind de kwaliteit matig (sommige hadden al snel een gat in de stof). De coltruitjes van Benetton met wol bevallen mij beter!

2 likes

Selected femme heeft fijne coltruien met 50% wol!

1 like

Ik heb er vorig jaar twee bij weekday gekocht.

1 like

Only heeft ook wel mooie dunne! Blijven ook mooi in de was.

Dat allereerste jurkje vind ik echt mooi met een coltrui! Wat zou de zoekterm voor zoiets zijn?

Thanks! Ga gelijk zoeken

Ik sluit me aan bij de TK Maxx aanbevelingen, daarnaast heeft TheOutnet ook nog wel eens goede aanbiedingen, alleen niet veel keuze, moet wel net wat voor je tussenzitten.

1 like

Ik ga voor het eerst een Zalando inruilbox versturen! (Je stuurt je amper gedragen kledij op in ruil voor een tegoedbon.)
Mocht iemand het interessant vinden, dit zijn de ā€œtarievenā€ die ze hanteren:

Merk Type Vergoeding
AllSaints Short ā‚¬7,29
Asos Top ā‚¬1,20
Asos Jurk ā‚¬3,31
Asos Top ā‚¬1,20
BDG Urban Outfitters Broek ā‚¬3,77
Bershka Jas +/- ā‚¬2,50
Mango Blouse ā‚¬4,79
Mango Trui ā‚¬3,75
Mango Broek +/- ā‚¬3,75
Miss Selfridge Vest ā‚¬3,62
Zara Jas ā‚¬5,30
Zara Jurk ā‚¬4
Zara Blouse ā‚¬1,60

Voor Mango betalen ze je echt te veel lol, die blouse heb ik zelf voor ā‚¬5 gekocht in de sale :woman_shrugging:
Ze hebben de kleding op basis van de fotoā€™s in ieder geval goedgekeurd, mochten er stuks afgekeurd worden, worden die teruggestuurd (geen idee of de verzendkosten dan van je tegoed worden afgetrokkenā€¦)

Als alles goed gaat met deze eerste batch kunnen ze snel een tweede verwachten haha.

21 likes

Kun je dan ook eerst nog akkoord gaan met wat zij ervoor betalen? Of moet je het eerst opsturen en hoor je dan pas wat je ervoor krijgt? Klinkt wel chill!

Een salopette is (meestal?) van spijkerstof toch? Het lijkt mij eerder van een dun zomers stofje. Maar ik zou het anders ook niet weten haha, sorry hier heb je niks aan @Marsepein

Ik kwam helaas niet veel verder in mā€™n zoektocht:( Kreeg inderdaad veel jurkjes van spijkerstof of babykleren:ā€™)

1 like

Je weet de prijs zodra je een item toevoegt aan je box!

image

Je moet op het doosje rechtsonder klikken en dan op ā€œinruilenā€!
Merken die Zalando niet kent kan je helaas niet opsturen.

1 like

Ik kan dit hele idee van boxen niet vinden op zalando! En als ik Google op zalando box krijg ik die stijlboxen te zien.

Kijk ik ergens overheen? Hoe heet dit precies? @VickyViolence

Onder de categorie Pre-owned staat een linkje ā€œruil je kleding inā€ ofzoiets!

1 like

Waren er meer meiden hier die benieuwd waren naar de collectie van Miljuschka? In vond het zelf wat tegenvallen eigenlijk

Ik ben op zoek naar broeken. Het is voor mij echt heel lastig om goed passende broeken die niet afzakken te vinden. Heeft iemand tips?

Ik heb maat 46 en mijn vet is geconcentreerd op mijn bovenbenen. Liefs een broek met een beetje stretch en high waisted. Verder ben ik 1.75 met erg lange benen. Zara broeken pas ik bijvoorbeeld niet daar heb ik altijd hoog water mee. Ik heb nu bijv een broek van MS mode die bijna goed zit maar die zakt heel erg af.

Misschien dat je bij de jeans centre kan slagen? De Celia high waist is misschien een optie. Ze hebben je lengtemaat ook wel daar. Niet alle broekmodellen (Celia wel, maar de Molly ofzo niet perse) is er in lengte 36 maar misschien heb je ook al wel genoeg aan 34.

Edit: https://www.jeanscentre.nl/dames/jeans/skinny-fit/garcia-celia-244-superslim-blue-worn/garcia-244-1941

Deze bedoel ik! Is er in meerdere kleuren en de ene zal ook strakker zitten dan de ander. Komt door kleur en Elasthan gehalte.

1 like

Ik ben tegenwoordig wel fan van LTB qua spijkerbroeken. Leek me vroeger zo degelijk, maar het zijn gewoon maar spijkerbroeken (what can go wrong) en ze hebben ook LTB curve en die houdt zowaar rekening met rondere vormen. En ze hebben lange lengtematen.

3 likes

Thanks! Ik ga op de site rondneuzen of er iets voor mij tussen zit.

@Snork dankjewel!