Eindresultaat
Oke, ik dacht laat ik eens googelen op die jas ( het is toch een erfenis van mijn tante die al een tijdje overleden is)
Is die jas van shearling gemaakt, kost dat malle ding tussen de 1500 en 2000 euro
Mijn god. Weet niet of ik hem nog wel durf te dragen nu…
Wauw! Heel leuk, vooral ook met die sjaal. Ik zou’m maar gewoon aan doen als je gaat wandelen en ‘m nergens uit doen behalve thuis, haha
Prachtig! En idd die krengen zijn duur (tegenwoordig)
Je moet er van genieten en juist lekker vaak dragen (als het koud genoeg is - en niet in de regen) het is toch eeuwig zonde hem uut voorzichtigheid niet te dragen. Als je hem maar niet de kroeg in neemt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit zelf een echte zomerjurk vindt. Ik zou ‘m dus lekker in je kast hangen tot het voorjaar/zomer is en je hem zonder iets erover kan dragen. Sorry waarschijnlijk niet het advies waar je op zit te wachten!
Ik vind dit ook echt een zomerjurk, denk dat het niet zo mooi zal worden met iets er bovenop.
@kali Eens met Sundance en slurfhondje. Een dunner vestje of iets zal ook moeilijk worden door de mouwen.
De enige optie die ik me kan bedenken is een leren jasje, maar dan is het contrast tussen een luchtige jurk en het zware leder wel héél groot.
Mooi!
Zijn alle soort vesten echt echt uitgesloten?
Mooi roest, okergeel of donkergroen?
Ik doe zulke zomerse jurkjes nog weleens aan in de herfst/winter, maar met een vest.
Beetje boho look (haat dat woord haha maar bij gebrek aan beter). Combinatie van de zachte stof met iets grof gebreid en dan wel open laten hangen zodat je de taille goed ziet. Heb zelf een 3/4e mouw die er goed bij gaat, krijg dan ook vaak complimenten dat het leuk staat bij elkaar
(Geen humble brag want zegt niets over mij hallo dank h&m)
Inderdaad een moeilijke jurk! Ik zou er ook niets over dragen (buiten een lange jas tot enkel lengte). Tegenwoordig is het ook terug trendy om overal een turtle neck onder te dragen, maar het moet wel je ding/stijl zijn. Maar dat hangt een beetje af van jurk tot jurk denk ik.
Pinterest inspo
Haha geen idee wat awk is (sorry Belg) Eventueel een coltrui t-shirt? En met gouden kettingen en chunky oorbellen vind ik coltruien persoonlijk 10x leuker. Ik vind het zo een leuke jurk!! Zou zonde zijn dat je hem niet kan dragen
Waar moet je zijn als je geld wil uitgeven aan een nieuwe zonnebril? Ik draag elke dag een zonnebril, maar heb nog nooit een mooie gehad, ik heb geen idee op welke site kan kijken. Ik heb een smal hoofd dus pas niet alles. Mn budget is max 100 euro
Bij een zelfstandige opticien bij jou in de buurt?
Wil je een zonnebril op sterkte? Of gewoon ‘normaal’?
Je zou ook bij Ace & Tate kunnen kijken, hebben ze heel veel modellen (ook voor smalle hoofden). Volgens mij kan je ook proefmodellen thuis laten sturen, maar dat weet ik niet zeker.
En ik vind zelf de brillen van Kapten and Son ook leuk, weet alleen niet wat de kwaliteit is.
Ik ben een paar keer goed geslaagd bij TK Maxx. Paar tientjes betaald en nog gepolariseerde glazen ook. Geen Chanel of zo maar Polaroid bv.
Ik koop mijn zonnebrillen vaak bij zonnebrillen.com. Zij zijn een stuk voordeliger dan bijvoorbeeld De Bijenkorf of Sunglass hut. Morgen is het singles day, wellicht dat ze nog een kortingscode gaan lanceren.
Daarnaast ook echt fan van Ace & Tate! Altijd leuke modelletjes en zoals hierboven al benoemd ook geschikt voor smalle hoofden.
Hier sluit ik me bij aan. Ik heb bij TK Maxx een paar mooie brillen met goede glazen (categorie 3 of 4) gekocht voor maximaal €30 per stuk, van Fossil en Polaroid. Een vriendin heeft er eens een Moschino gekocht voor €50.
TK Maxx in Londen 2 paar Givenchy aan 150 euro.
Weet iemand waar je mooie dunne coltruitjes kan kopen? Met lange mouw? Sinds die plaatjes van coltruien onder jurken ben ik geïnspireerd geraakt maar ik vind een dikke coltrui eronder dan soms wat lomper staan. Ik ben op zoek naar een paar die eventueel wol erin hebben verwerkt!
Uniqlo?