Modetopic #2

Onder een blouse? Even pinterest raadplegen haha

Een beetje dit idee!

Samenvatting

6 likes

Het heeft wel wat! Thanx!

1 like

Definitely zo’n mooie diep (donker)blauwe jeans, misschien wel met een flare als je dat aandurft👌

En als je wat klassieker wilt is een broek in de juiste rood, roze of bruin tint ook prachtig!

1 like

Ik zou voor een hoge taille jeans gaan, eventueel flared. En dan vooraan in je jeans tucken.
Beetje dit idee:

6 likes

Even mn best gedaan voor je

Allemaal broeken van Zalando (Zalando-broeken- filter op rood)
Als je specifieke niet kunt vinden laat het dan even weten, kan natuurlijk algoritme zijn

7 likes

Ik zou er een lichte jeans bij dragen (eventueel eentje waarvan de pijpen gerafeld zijn om het extra casual te maken), ofwel helemaal in je broek gestopt of enkel een French tuck.

Vind het eigenlijk helemaal niet zo’n pyjama-achtige blouse hoor!

3 likes

Ik heb na lang twijfelen de Dr martens Pascal gekocht, is het normaal dat ze dit geluid maken?

:expressionless::unamused:
Mijn voet lijkt ook 3 maten groter, clownesk gewoon, terwijl ik gewoon 38 heb, maar smalle enkels.

Ik heb dat ook een tijd gehad met mijn Docs. Is vanzelf weggegaan toen ik ze wat vaker gedragen had. Even een paar goede wandelingen op maken!

Erfenis van mijn tante, suède jas met wol.

• Jaaa
  • Nope

0 stemmers

Ik vind 'm leuk, ziet er ook heerlijk warm uit!

1 like

Ja, ik dacht dus met een grote sjaal. Maar mijn broertje vind het een ouwe-wijven-jas haha.
Maar hij is van mijn tante geweest en vond hem in de kast van mijn moeder, dus dacht mooie catch :blush:

Ik vind hem leuk maar vooral als ie open hangt met een mooie sjaal erbij denk ik! Als ie dicht zit staat het wat wijder van je af, terwijl hij open heel mooi valt zo te zien
En hij lijkt me heerlijk warm :slight_smile:

1 like

Ik weet niet hoe hij van binnen is afgewerkt maar anders is hij binnenstebuiten misschien ook nog gaaf.

Heb nu deze voor erbij besteld:

Jaa dat dacht ik ook haha, alleen ben bang dat dat niks is, alle labeltjes zitten daar… maar zou welvet zijn

Edit: nee helaas is dat niet mooi

Kunnen we trouwens geen mode-inspiratie topic openen?

Kan gewoon hier toch?

Welke is de leukste: roest of zwart?

• Zwart
  • Roest

0 stemmers

Met beide zit je goed, zijn geen trendgevoelige kleuren en tijdloze modellen dus zou degene kiezen die jij het mooiste vindt en/of degene die het best bij je past qua kleur

3 likes

Mooi! Maar dan wel open dragen.