Mijn favoriete jeans is de vintage slim van H&M, die hangt ook wel tussen mom jeans en skinny in. Alleen issie niet heel stretchy, er zit 1 % elastaan in.
Heeft iemand een idee voor welk type winterjas leuk staat?
Ik draag vaak midi/maxi jurken. Met een grote sjaal en een leren jasje gaat dat prima. Totdat het kouder wordt en ik een echte winterjas aan wil. Ik draag vaak dit soort winterjassen:
Maar met een lange rok/jurk komt die er zo gek onderuit. Met een parka heb je hetzelfde probleem. En die doorgestikte korte winterjassen zijn niet mijn smaak. Hoe ga ik nou een beetje stijlvol de straat op als het koud is?
Edit: dat soort jassen is altijd nog wel prima als je 'm open laat hangen, maar zodra je 'm dichtknoopt is het geen gezicht meer (bij mij).
Een bontjas misschien?
Ik ben aan het overwegen nieuwe schoenen te kopen (ik wil veja’s) en twijfel nu over de kleur… Ik zou neigen naar de zwart/witte, maar dat is misschien ook zo standaard? Vind die roze wel leuk, maar die passen weer minder makkelijk bij al m’n kleding. En wit vind ik ook wel leuk, maar misschien wat saai? Maar ik ga er niet meerdere kopen natuurlijk.
(Vind die met rode en blauwe accenten ook leuk, maar in mijn directe omgeving lopen daar al een paar mensen mee en dan word ik zo’n na-aper haha.)
Ik ben echt enorm slecht in keuzes maken de laatste tijd en dat vind ik echt heel irritant van mezelf. Dus maar even een polletje (kan niet garanderen dat ik de uitslag opvolg)
- zwart/wit
- roze/zwart/wit
- helemaal wit
0 stemmers
Let er wel op dat ze best groot uitvallen.
Ahh ik wil niet nog meer keuze haha.
Vind deze ook heel leuk maar denk ik nog lastiger en gaat me eerder vervelen dan zwart of wit ben ik bang. En aangezien het idee is dat ik er wel een tijdje mee doe…
Mijn fijne zwarte veterlaarsjes waar ik altijd op wandel zijn vandaag officieel overleden. Ik heb een paar andere fijn lopende paren, maaar…geen zwart. En nu in dubio: nieuwe zwarte kopen of eindelijk de andere kleuren dragen (ik heb bruine en blauwe, maar vind zwart toch altijd het makkelijkst combineren, omdat het overal bij past).
Daarom ben ik benieuwd naar de kleur van jullie schoenen:
- Ik draag ook het liefst zwarte schoenen. Andere kleuren vind ik lastig combineren.
- Ik heb verschillende kleuren schoenen, maar heb wel een voorkeur voor een bepaalde kleur.
- Ik heb verschillende kleuren schoenen en wissel vaak af.
- Ik draag geen schoenen.
0 stemmers
Van de winterschoenen die ik heb draag ik donkerbruine dr martens, bordeauxrode timberlands en zwarte laarsjes (als we het over schoenen hebben die geen print hebben) het meeste.
Ik heb alle kleuren sneakers. Maar alle schoenen die geen sneaker zijn heb ik bijna alleen in zwart. Timberlands, enkellaarsjes plat, enkellaarsjes met hak, overknees, uggs
Ja ik ben ook bang dat dat metallic deel snel lelijk wordt ofzo (ik ben zo iemand die ook snel ergens langs schraapt ofzo haha).
Twijfel een beetje of dat roze niet lastiger combineren is, maar op zich is het geen hele felle kleur en draag ik voornamelijk zwart/wit/grijs/rood/blauw(spijkerbroek) en daar kan het allemaal wel bij eigenlijk.
Nou ja nog even over nadenken wie weet komt er nog ergens korting op met black friday. Hoef ze ook niet meteen morgen te kopen…
Ik denk dat dat roze helemaal niet moeilijk te combineren is, is toch een hele neutrale kleur roze? En vind die ook het leukst!
Echt te droog, ik draag geen schoenen
Ik vond de kwaliteit juist een beetje tegenvallen.
Zagen er al heel snel afgetrapt uit terwijl ik er wel voorzichtig mee was
Ik zou nieuwe zwarte kopen, zeker omdat het blijkbaar je enige zwarte paar was én je ze zo graag droeg dat ze versleten zijn.
Vriendinnetje van me vindt mijn tasje erg leuk en wil er ook zo eentje, maar wat is de zoekterm voor zoiets?
Satchel trunk bag misschien?
Als je ze alleen draagt voor wandelen zou ik daar geen speciaal nieuwe voor kopen als je al paren hebt waar je ook goed op kan wandelen.
Als je ze ook gewoon voor de leuk wil dragen en je hebt geen andere zwarte schoenen dan wel. Maar voor alleen wandelen vind ik sowieso function over fashion.
Wat is leuk om een coltrui met korte mouwen mee te combineren? Heb er een in het groen en het zwart.
Ik doe colletjes altijd onder blousjes met een jeans of een soort pantalon. Soms ook onder truien/sweaters/hoodies