Zou iemand misschien nog kunnen helpen met deze Dr Martens vragen? Ik kan ze niet lang meer hier houden als ik ze nog wil kunnen retouren
Ik heb 11 paar docs en veel pascals en niet het gevoel dat het ene paar groter valt dan het andere paar. Hooguit dat sommige paren beter fijner / sneller gevormd zijn naar je voeten i.v.m. de materiaalsoort. Al mijn leren pascals komen (3 paar) uit Vietnam en mijn fluwelen uit China. Ik heb geen sinclairs maar mijn Jadon Boots komen uit China. Mijn 1460s komen o.a. uit Thailand en Vietnam.
Ik denk dat het grote bullshit is dus dat 1 land betere docs produceert. Behalve extra dure of hele oude exemplaren van made in england. Sommige docs van mij zijn 18+ andere enkele weken oud.
Dankje!
Ik kwam in mān queeste ook de nieuwere made in England tegen en zie daar wisselende verhalen over. Ook die lijken niet per se beter te zijn dan de Aziatische als ik zo lees.
Ik merkte toch wel echt verschil tussen de bestelde pascals en die uit de winkel. Heb ze inmiddels wat langer aangehad in huis. Deze bestelde zitten in de lengte krapper. Ik ga ze toch retouren en een maat groter nemen. Breedte en wreef loop je er wel uit, maar de lengte niet. Vind het ook nog steeds raar dat ze in Bangladesh zijn gemaakt. Kan daar nog steeds niets over vinden.
Weet jij ook nog een antwoord op de dubbele stiksels bij de sinclairs? Hoort dat zo te overlappen of is dat wel een productiefoutje? Dacht dat het misschien komt door de dikkere zool dat het zo wordt verstevigd op het eind, maar bij het ene paar sinclairs heeft 1 schoen het niet en de ander wel, van het andere paar beide schoenen wel. Hebben jouw Jadons dit bijvoorbeeld?
Je zou ook eens kunnen kijken naar Shepherd of Warmbat. Hebben veel verschillende modellen met harde zool. En keiwarm
Ik heb deze top alleen dan in het effen wit van āThings I like, Things I loveā. Geweldig ding! Kan je ook achterstevoren dragen zodat de V- hals op je rug valt.
Ik zie dat de Invito dit merk ook verkoopt!
Sunny top
Oh leuk!! Dankjewel
Ik heb deze blouse gehad en is van ST Studio van Snolcay. Hij lijkt er in ieder geval bizar veel op
Meh, heb de mijne helaas ritueel verbrand
Weet niet of dit jouw maat is, maar:
Mocht iemand ergens een zwartelakleren skinny op een webshop zien met rits/knopen en zakken van max 50 dan houd ik mij aanbevolen. Op de website van de H&M hebben ze er een maar alle maten uitverkocht.
Bij diamondpoint hebben ze vaak wel vergelijkbare oorbellen. Ook niet goedkoop, maar waarschijnlijk wel goedkoper dan deze.
Deze is iets anders, maar vergelijkbaar. Ook met andere stenen verkrijgbaar.
Ik wilde toevallig graag een nepleren rok en toen ben ik bij Na-kd goed geslaagd, ze hebben ook een enorm assortiment aan broeken, dus daar kun je een poging wagen! Ik heb normaal maat 36/38 en ik pas daar in 36.
Zijn bootcut jeans weer in?
Haha ik had een straight jeans besteld van Pepe Jeans (tip trouwens voor korte mensen, bijna alle modellen zijn er in lengtematen 28 en 30!), en hij zit heel mooi, maar hij valt echt 100% als een bootcut jeansā¦ Heb dat al echt zo lang niet meer gedragen!
Sorry voor het veelvuldig gebruik van het woord jeans.
Hahaha ik kon je bericht al niet lezen zonder de stem van Ronald Goedemondt, blijkt daarna dat je ook nog dat filmpje hebt gelinked.
Geen idee of het weer in is. Maar als je het mooi vindt staan houd je de broek toch?
Wat is het verschil tussen een boot cut jeans en een flared jeans? Op plaatjes die ik vind, zie ik niet echt een verschil.
Heeft iemand een tas van Alix & Baxter? Ik ben benieuwd naar het materiaal. Helaas geen winkel in de buurt om zelf te kunnen checken.
Klopt, maar de termen worden nog wel eens door elkaar gebruikt. Flared is vrij breed van onder, jaren 70 hippie-achtig. Bootcut is bijna als een straight, met een licht wijdere pijp.
Ik ben echt blij dat dit model weer terugkomt!
Maar is een straight dan iets losser dan een skinny? Gisteravond zat ik Baantjer te kijken (uit het jaar kruik ) en daar droegen vrouwen mooie jeans, geen skinny maar heel iets losser. Welke zouden dat zijn geweest? Toen droeg āiedereenā Leviās 501 dacht ik?
Ik zoek eigenlijk ook jeans met elastan er in / stretch die op de bovenbenen strak zit maar vanaf je knie ietsje losser worden.
Dat is voor mij deze : zit heerlijk!
Wel slanke smalle pijpen, maar niet een skinny.
ik zou straight jeans omschrijven als een soort liefdesbaby tussen skinny en mom jeans. ik was helemaal fan van momjeans bij anderen, maar het staat me gewoon echt niet. bij de H&M heb ik straight jeans gekocht en die zijn qua pasvorm perfect. het enige probleem is dat ze vaak cropped zijn en ik ben al lang dus dan worden het een soort driekwartbroeken