Ik heb laatst panty’s van Swedish Stockings gekocht en die zijn echt top. Ik vind ze echt 100 keer beter dan panty’s van de HEMA/Primark en ze zijn ook duurzamer. Ik heb effen zwarte, maar het merk heeft ook prints!
Ik heb pas bij de action ook een met een leuk printje gekocht en die gaat al een tijdje mee!
Ik vind deze oorbellen zo mooi maar zijn helaas 1400 euro. Iemand zoiets wel eens goedkoper gezien? Mag ook met zilver ipv goud
Weet iemand hoe de maten vallen bij Sézane?
Ik bestel altijd mijn eigen maat! Heb veel truien,blousjes en tshirts en zit altijd perfect
Thanks!
Niet heel modieus maar ik zoek goede pantoffels/sloffen. Gevoerd met een stevige zool. Heeft iemand tips? Geen Uggs.
Geen Uggs als in niet dat merk en/of ook niks met die looks?
Niet dat merk. En ik vind alles wat daarop lijkt, lilluk. Maar zou zeggen, plaats toch maar. Wellicht moet ik mijn mening bijstellen
Deze misschien: https://www.dille-kamille.nl/sloffen-vilt-oud-roze-maat-38-39-00019798.html of zijn die te laag?
Zoiets heb ik nu ook en na verloop van tijd lubberen ze uit en kan ik ze niet meer dragen. Dus het liefst iets stevigers. Maar thanks voor de moeite
@midheavenmoon oh ja, die kon ik niet meer terugvinden maar dat was dus in het aankopentopic. Ik zal eens kijken. Niet mijn stijl maar liever warme voeten haha.
Ik heb sloffen van Hot Potatoes, ook een stevige zool en heel warm.
Deze zien er zo chill uit, ga ze meteen kopen
ik heb deze van texelana,
lekker warm en stevig en geen schapenleed, komt van de schapen op Texel zelf.
Voordat mijn hond ze aan flarden beet had ik pantoffels van Woody. Niet erg fashionable maar wel heerlijk warm.
Oh, dat vind ik een hele goede optie! Lokaal en geen dierenleed Thanks!
@Xigua ik zoek een iets stevigere zool zodat ik niet voor de zoveelste keer van de trap lazer. Maar dank voor het meedenken
Ik vind het erg groot vallen! Heb een broek en een blouse in maat 36 en ze zijn allebei aan de grote kant. Normaal zit ik meer tussen maag 36 en 38 in.
Er zijn wel van die rubberen nopjes onder zodat het wat anti-slip is maar zou het inderdaad misschien niet aanraden op hele gladde oppervlakken!
Hier ben ik ook naar opzoek! Ik heb nu een stel opa sloffen, maar die zijn echt helemaal af. Vond de sloffen waar de huismuts laatst die ophef over had er oprecht fijn uitzien, maar ik wil me eigenlijk niet daardoor laten influencen (en daarnaast waren ze reteduur dacht ik)
Oja, hier loop ik nu dus al jaren op @Lula: https://www.ah.nl/bonus/groep/305163?week=44. Slechts een tientje, harde stugge zool en gaan lang mee.