Hahahaha omg er is een woord voor, never knew
Vraag: normaal koop ik mijn skinny’s bij de Miss Etam online. De lang collectie. Maar omdat zij een doorstart maken kun je niet online bestellen en de lang collectie is exclusief online.
Ik ben op zoek naar strakke broeken maat 42/44 lengtemaat 36/38 die betaalbaar zijn. Ik zit in een verhuizing dus budget is klein en ik weet echt even niet meer waar ik nu moet kijken…
Misschien bij de Primark kijken die hebben ook lengtematen. Familie van mij slaagt daar altijd en vindt die broeken beter dan sommige duurdere zaken.
Daar ga ik nu niet heen vanwege Corona, maar die lengtematen zijn ook net te kort helaas… had die vroeger wel altijd (toen ik nog wat smaller was, had ik wat meer stof over )
Begrijpelijk dat je vanwege ome Corona daar niet naartoe gaat. Misschien Vero Moda? Dan zit je wel weer rond de 50. (Ik heb geen flauw idee hoe duur broeken van de Miss Etam kosten.)
Daar is de XL dan weer te smal ik heb echt een klotemaat nu. Maar dankjewel voor het meedenken! En 50 euro is prima hoor! 100 euro gaat niet lukken.
Misschien Paprika?
Edit: nope lama die doen alleen aan 34.
Asos tall? En ik heb geen idee verder welke lengtemaat ik heb maar ik ben zelf 1.81 en ik kocht laatst een jeans van Violeta by Mango en die valt op de grond als ik enkellaarsjes aan heb.
Daar ga ik vanavond even kijken! Thanks! Is ook makkelijk met terugsturen toch?
En @TanteBetje Wat vervelend dat jullie er zo’n last van hebben. Wisten jullie dat je hieraan geopereerd kan worden? Het is wel duur, helaas. Een vriendin van me heeft het ook, en is hieraan geopereerd. En ze is zo blij dat ze het gedaan heeft. Niet 1 2 3 een directe oplossing, maar wilde het toch even aan jullie meegeven, mochten jullie dit niet weten.
Ja, kan me voorstellen, het is een hoop geld. Volgens mij heeft ze het ook in delen laten doen, eerst haar ene been, toen haar andere. Of eerst bovenkant, toen onderkant, dat weet ik niet meer precies. Maar ze is er heel blij mee. Ja, ze heeft het in Nederland laten doen. Ik stuur je even een pm!
Mijn vriend heeft maat 29/38 en slaagt eigenlijk alleen bij Jeans Centre goed. Ik zag dat ze daar van Garcia voor vrouwen tot en met lengtemaat 36 hebben. Niet echt een budget tip, maar ik weet dat ze af en toe een actie hebben met 2 broeken voor €100. Misschien iets om in de gaten te houden.
Ik vind Asos heel fijn met retourneren, het verwerken duurt iets langer dan bij Nederlandse webshops, maar ik heb er nog nooit gedoe mee gehad. Geef even een gil als er iets voor je tussen zit, ik heb nog een kortingscode in mijn mail voor 20% korting vanaf 30 euro namelijk.
Oke ik zoek twee dingen:
Weet iemand waar ze tops in dit model hebben? Ik vind deze heel leuk maar ik haat bloemetjes. Dus met een overslag en wijde mouwen, heeft dit model een naam? Behalve wrap top.
En ik zoek zulke oorbellen in het zilver:
https://www.stories.com/en_eur/jewellery/earrings/hoops/product.droplet-hoop-earrings-gold.0770931001.html
Iemand tipsssssss?
Misschien levert wrap top icm kimono iets op?
Deze lijken er wel aardig op denk ik!
Oh heel chill dankje!!
Hahaha zo lief mijn moeder straalt helemaal
Waar kopen jullie leuke en stevige panty’s met een printje? Je ziet tegenwoordig veel van die “geruite” panty’s, een beetje gucci look a like, die vind ik wel heel tof, maar vaak vind ik ze best dun/van slechte kwaliteit. Hebben jullie misschien tips?