Oh pff dat is wel heel persoonlijk denk ik. Ik heb Adidas gazelles en die vond ik door het smalle model dus wat degelijker staan (met panty dan, zonder panty juist wel leuk). En van die dad sneakers met grove zool vind ik bij mezelf dan weer te lomp.
Ik heb Adidas Falcons en Nike Air Max 1 en dat vind ik zelf heel leuk staan. Een collega had afgelopen week zoiets aan met panty en rokje en dat vond ik echt superleuk!
Chelsea laarsjes, bikerboots en dan de wat minder grove, veterlaarsjes, cowboylaarzen die zo goed als plat zijn
Ik draag ook gewoon Air Max met een minirok hoor, nog nooit de piet-associatie gehad. Misschien een dunnere panty dragen ipv een ondoorzichtige pikzwarte?
Dat heb ik, 20 denier volgens mij. Het ligt denk ik gewoon aan mijn eigen beeld er bij. Ik ga het gewoon dragen met Nike Air Max, als ik jullie zo hoor kan het best en is het gewoon en kwestie van wennen. Bedankt voor alle handige tips
Mocht je hem niet kunnen vinden dan is dit best goed zelf te maken door kleine pomponnetjes op een bestaande trui te naaien
Weet iemand van het verschil is tussen de gewone Dr martens pascal 1460 en de kindversie ? (ik geloof 1460 J)
Kan het niet vinden, behalve de prijs…
Edit: ik lees nu dat de 1460 weer anders zijn dan de pascal virginia, maar online wordt het vaak als dezelfde verkocht. Ik vind het enorm verwarrend allemaal. Ben al een uur aan het zoeken. En ik lees nergens waarom de Junior versie bijna 100 euro goedkoper is. Wat is daar anders aan? Mijn maat (38) is daarin namelijk ook gewoon beschikbaar. Waarom koopt iedereen dan de gewone en niet de junior versie?
OK ik wordt helemaal gek, op de site van dr martens zelf noemen ze het wel 1460 pascal…?
Kan iemand een jeans aanraden die lekker flexibel zit maar er toch vrouwelijk uitziet? Ik wil eigenlijk een broek waarbij je niet dat superstrakke van een skinny hebt maar die nog wel goed aansluit. Vind LTB broeken heerlijk zitten en was dol op de Levi’s demi curve maar die wordt helaas niet meer verkocht. Hoop dat iemand hier de tip heeft! Andere aanraders mogen ook trouwens!
Volgens mij vallen de kinderversies kleiner en ze hebben altijd een rits aan de zijkant.
Bij de 1460 ligt het aan het model en het leer. Pascal is een model (valt redelijk smal), Virginia is een leersoort
Twothirds? Dat ia niet specifiek deze, maar zij hebben wel knits met zulke kleuren/prints
Omg love deze trui
De kindervariant heeft een rits aan de zijkant.
Ik heb een paar helemaal zwarte sneakers (geen Air max) en die draag ik gewoon onder jurkjes! Met witte sneakers heb ik wel het Piet gevoel inderdaad haha.
Kindermodellen geven vaak minder steun omdat ze ontworpen zijn om minder gewicht te dragen, en ik geloof dat ze sowieso minder lang mee gaan omdat kinderen er vaak korter mee doen en minder meters er op lopen.
Ik ben op zoek naar zulke laarzen, maar ik heb maat 43 (en pas soms een ruime 42). Hele frustrerende zoektocht, want niks past, dus ik geef het bijna op. Heeft iemand hier misschien de ultieme tip? Mannen/uniseks-laarzen zijn meestal te breed/lomp voor mij.
Het is jammer dat er nu Corona heerst maar mocht je in de buurt van Amsterdam wonen Taft schoenen had altijd een shitload aan cowboylaarzen en volgens mij ook van veel verschillende merken. En Vintage Island, wel tweedehands, in o.a. Utrecht heeft ook veel cowboylaarzen. Soms moet je dan net geluk hebben dat er 1 paar toch goed zit, maar je hebt dan in ieder geval een grotere kans dat het raak is.
Herkenbaar, ken/heb je lipoedeem/lymfeoedeem? Ik slaag bij Mango en Asos vaak goed voor leuke jurken. The boyfriend of girlfriend jeans van C&A is hier qua jeans ook favoriet (en niet duur! Max 39,95).
De boots van Sendra hebben ook in de ‘dames’ selectie een super brede range qua maten (sowieso maat 42) en ook super kwaliteit en zitten heel fijn, wel even een investering
Misschien dat je daar wat aan hebt… zie online best wat winkels die ze verkopen (ook in het zwart) maar kan me voorstellen dat je liever in een fysieke winkel koopt ivm passen als je niet zeker weet qua maat?
Misschien kun je bij bijvoorbeeld Zalando kijken naar halve maten? Dus 42 1/2. Die pas je dan misschien wel?
Ik heb wat specifieke vragen over Docs en hoop dat jullie kunnen helpen. Ben ondertussen ook op een Google-queeste, maar kom er nog niet helemaal uit.
Ik heb besteld via Zalando 1x Pascal Virginia, 2x Sinclair ( ook van dat zachte leer en in 2 maten)
Alle drie zijn in drie verschillende landen gemaakt : Bangladesh (pascal), Vietnam en China (sinclairs).
-
Klopt het dat ik hier Docs heb staan uit Bangladesh? (van Vietnam weet ik dat het klopt, China lijkt ook te kloppen, Bangladesh kan ik niks over vinden) Zalando zou geen nepperds sturen toch?
-
Klopt het dat de Sinclairs uit de twee landen verschillend zijn van vorm? Heb het idee dat het ene paar breder is. Ook de zool is een andere kleur trouwens (lichte zool is Vietnam, donkere China)
- Klopt het dat de stiksels bij de Sinclairs niet perfect rondom lopen en op 1 punt een stukje overlappen? Links en recht zit dat op een andere plek.
-
Kan het zijn dat Docs uit een ander land anders vallen qua maat? Ik heb weleens de Pascals in de winkel gepast in 40 met zooltje en die zaten perfect. In de bestelde, ook in 40, zit ik al met m’n tenen tegen de neus zonder zooltje Weet niet uit welk land die andere waren. Of zou het ergens anders aan liggen?
-
Welk land is het beste/levert de mooiste docs?
Hier hetzelfde maar dan lymfeoedeem. Kousen draag ik niet altijd, soms ochtends een uurtje, is volgens mijn huidtherapeut genoeg. Wel soms zo’n steun legging of shape panty’s van de HEMA (zit veel lekkerder!) en doe aan endermologie. Helpt mij stuk beter dan die kousen. Ik had dat idee ook maar boyfriend jeans brengt m’n lichaam beter in balans dan strakke skinny’s. Qua jurken heb ik vaak a-lijn of wikkeljurkjes. Zo creëer je meer taille. Vooral andere pluspunten benadrukken! Ik heb wel een iets minder groot verschil dan jou qua maat.