Modetopic #2

Oh dat kende ik nog niet. Lees alleen wel echt heel slechte reviews… Op basis van de reviews denk ik dat ik dit merk maar niet ga proberen. Ik wil wel garantie op zo’n duur product.

@Branko Goede tip, had ik niet aan gedacht!

Persoonlijk ben ik niet zo een koukleum, maar je kan er altijd nog een strak (thermisch) topje onder dragen!

1 like

Ik doe het hetzelfde als @5HT. Draag ook vaak shirts die een paar maten te groot zijn. Door ze met de onderste rand onder mijn bh te stoppen vouw ik ze zeg maar dubbel waardoor ze niet op m’n knieën hangen. En je hoeft dus niet al die extra stof in je broek te proppen

2 likes

Google!

Ik zou bij een gewone juwelier/goudsmit eens kijken! Of sommige piercingshops hebben ook wel echt gouden sieraden zoals ringetjes. Beetje wegblijven van de ketens, want dan ben je echt gebonden aan hun assortiment.

Zie isabel bernard op insta enzo wel eens vaker voorbij komen. Shirley (styleguide vroegah) is er volgens mij wel tevreden over!

Gathershop. Hebben ook makkelijke sluiting. Weet alleen niet 100% zeker echt goud, want ik koop altijd zilver, maar volgens mij wel.

Niet perse mode, maar hoe zijn de hoesjes van ideal of sweden?

Heeft iemand hier wel eens gebruik gemaakt van de inleverservice van Zalando?
Voor wie het nog niet kent: je kan sinds kort licht gedragen kleding opsturen waarvoor je dan aankoopsaldo krijgt.

De bedragen die je kan krijgen variëren nogal (€15 voor een polyester blouse van Free People maar €2 voor een mooi jasje van Bershka haha terwijl de kwaliteit echt wel ongeveer op dezelfde lijn ligt), en ik ben benieuwd hoe streng ze zijn en of ze bij één loshangend draadje het stuk al afkeuren.

2 likes

ben je ook al fysiek bij siebel geweest? daar hebben ze het wel hoor. anders bijenkorf diamond point die hebben dat ook wel.

Ik ben van plan om het woensdag eens te proberen dus ik houd je op de hoogte.

1 like

Kijk eens bij Zilver.nl. Heb zelf goede ervaringen met bestellen.

Wow ja, laat het me weten als je ze hebt gevonden. Ik heb nu hele mooie fijne gouden ringetjes maar met zo’n verschrikkelijke sluiting, dus die heb ik al maanden in omdat ik ze niet wil verwisselen :grimacing:

Mbt Isabel Bernard, kan aan mijn gebrekkige fijne motoriek liggen maar ik krijg die oorringetjes onmogelijk dicht. Ik heb nu van Zinzi Gold ringetjes met een soort hendeltje (?) als sluiting

Ik zoek een broek die net zo zit als de Poptrash van only, maar die minder uitlubbert. Wie weet een goed alternatief?

Dragen jullie sneakers/Nike Air Max bij een rok met panty?

In de zomer vind ik dat allemaal best prima want dan heb ik gewoon blote benen. Maar nu vind ik het zo piet achtig… alleen op pumps/hakken kom ik niet zo ver. Hoe stylen jullie het af

2 likes

Bij langere rokken (midi of maxi) vind ik het soms nog wel leuk staan. Maar boven de knie dan is het inderdaad wel piet-achtig…
Ik draag eigenlijk alleen maar laarsjes onder een rok met panty altijd…

2 likes

Ik draag ook alleen laarsjes, vind het idd te Piet achtig haha

1 like

Haha zouden ze in andere landen nu ook zoiets als deze piet-associatie hebben? Ik heb dat ook inderdaad :joy:

5 likes

Oh ik draagt wel gewoon mn sneakers met panty bij jurkjes en rokjes, ook die boven de knie vallen. Ik vind het ook niet bij alle modellen sneakers even leuk (soms vind ik het te degelijk of juist te lomp staan), maar bij veel wel. De piet associatie heb ik eigenlijk nooit gehad.

3 likes

Ja nou ja ik vind het dus ook een beetje een irritante associatie want ik kan niet een hele dag wandelen op pumps of laarsjes met een hakje. Wat voor model schoenen draag je die niet lomp/degelijk zijn? Heb je misschien suggesties?