Ik heb deze wikkeltop net op vinted gekocht, maar ik vroeg me af of jullie het ook zo zouden combineren met die col. Ik zou er zelf niet aan gedacht hebben en weet niet wat ik er nou echt van vind
Misschien met een andere kleur col? Of iets strakker trekken die wikkeltop?
Ik zou voor een iets fijnere en liefst zonder detail col gaan.
Ik zou dan eerder gaan voor een andere nek
En @Daelyss maar een col vinden jullie er dus niet gek onder? Ik ga even experimenteren met de cols die ik heb als de top binnen is! Ik post nog wel foto’s als het zo ver is met de colletjes die ik heb
Nee ik vind dat niet gek. Maar ik zou iets van kant of slightly sheer, of gewoon dunnere stof er wel er leuker onder vinden staan.
of zoiets dat er deels uitpeakt
Ik houd van contrasten
Oeh dat vind ik een heel tof topje! Thanks!
Ik zou het wel gek vinden staan en zou het zelf niet dragen. Als jij het leuk vindt is het toch goed? Het is ook weer niet dat ik er mee zou zitten of langer dan 1 sec over na denk als iemand anders het draagt. Gewoon dragen dus.
Ik ben op zoek naar zo’n creme of zandkleurig (niet te bruinig/gelig want ik ben een ‘koel’ type) gebreid vest.
Ik vind ze alleen maar boven de 50 euro en vind dat te duur. Iemand tips?
Vorig jaar waren er allemaal meiden die een trui droegen over een jurkje en dan een soort trucje deden met een riem om die trui mooi te laten vallen. Zo een beetje vaag omschreven maar denk dat diegenen die dit doen het wel herkennen. Maar mijn vraag is wat doen jullie precies dan met een riempje? Heb vandaag wat geprobeerd maar zag er heel anders uit dan bij jullie haha.
Ja de @tuula truc inderdaad! Jurkje met een riem en dan de trui soort van onder de riem steken. Ik doe meestal enkel het voorste gedeelte zodat het wat nonchalant valt.
Bedoel je zoals je een shirt of trui ook met de onderkant onder je bh kan stoppen alleen dan lager en onder een riem?
Men dit is moeilijk uit te leggen haah
Ik denk het wel want ik doe beiden wel eens
Cool! Echt een heel goed idee met die riem! Ik stop shirts vaak onder mijn bh, maar op het werk wil ik niet aan m’n tieten hoeven frutten. Ga dus zeker een geschikte riem zoeken
Ik kan me hier echt niets bij voorstellen haha, waarom zou je je shirt dan onder je beha doen? En doe je dat dan aan de voor- of achterkant?
Ik doe het vaak voor en achterkant, zo hoef ik het niet in men broek te steken en geeft het dus ook geen bult van extra stof in je broek! Ik vind het zelf handig om dan een bralette of bh te dragen dat wat lager komt, zodat ik zeker geen kans op een blote buik heb
Edit: foto’s ter illustratie
-
Trui uit broek
-
Trui in broek
-
Trui onder bh
Ik ben op zoek naar mooie echt gouden oorringen (2 cm denk ik) met een makkelijke sluiting, maar ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken. Veel van die populaire webshops hebben alleen verguld goud. Bij de standaard juweliers zoals Siebel en Lucardi heb ik nog niet gevonden wat ik wil.
Weten jullie waar ik zou kunnen kijken?
Maar is dat niet koud? Ziet er inderdaad wel echt beter uit!!
Onverwachts misschien maar, bol.com? Groot aanbod en je kunt veel filters instellen. Ik heb veel van mijn zilveren oorringen daar in ieder geval gevonden.