Vaak draag ik dezelfde kledingcombinaties dus ik dacht komende week maar eens proberen nieuwe setjes te bedenken. Alleen hoe onthoud ik al die combinaties? Hoe doen jullie dat?
Alles een keer doorpassen en dan gelijk fotoās maken. Die in een apart mapje bewaren. Dan kun je bijv ook per broek groeperen en zie je heel makkelijk welke combinaties er mogelijk zijn.
Dat is vet slim! Thanks!
Of met die SmartCloset-app!
Je kunt altijd op Vinted zoeken voor een vergelijkbaar pak voor minder
Ik heb best veel leuke vintageblousjes (korte mouw) in mān kast, maar vind dat in de winter wat lastiger om leuk te combineren.
Wat zouden jullie daarbij dragen, wat voor soort vest/jasje is leuk?
Misschien een gebreide trui erover zodat je de kraag nog wel ziet? Of een (gebreid) vest.
Dank voor alle reacties @ezw @Dazed @TanteBetje @stervis @Beetle @Vaasmodel ik ga er straks eens naar kijken! Op het eerste oog zie ik er best wat moois tussen zitten!
Andere ideeƫn altijd nog welkom.
Of een warme coltrui eronder
Ik heb gister een groene velvet blazer bij costes gekocht voor 40. Vond dat een stuk betere prijs. Ze hadden alleen geen flared broek in mijn maat, dus doe wel een zwarte broek die ik al heb eronder
Ik ben op zoek naar een vest wat enigszins oversized valt, echter lastig te vinden (1.60m lang). Veel websites al gezien; gutsgusto, myjewellery, Zalando, Wehkamp, Bijenkorf etc. Iemand nog een tip?
Zie onder voor voorbeeld
Vila, Vero moda. Hebben vaak zulke vesten.
Wat voor schoenen dragen jullie in de winter onder broeken zoals Leviās 501, die dus (bij mij iig) een flink stuk boven de enkel vallen?
Cos , Arket en & Other Stories al geraadpleegd?
@Duif eigenlijk van alles hoge dr Martens, high top sneakers, seventies style enkellaarsjes, desert boots. Korte schoenen soms met fancy sokken.
Ik draag er dr martens onder, maar soms vind ik dat een beetje te grof/stoer omdat die broeken ook al wijder zijn. Dus daarom heb ik laatst laarsjes gekocht die strak zitten om mijn enkel en dat vind ik ook wel heel leuk staan!
Oh ja zoiets is wel een goeie! Ik draag idd soms mijn dr. Martens eronder (maar idd grof/lomp) en soms enkellaarsjes met hak (niet altijd zin in hak), maar dit zit er eigenlijk precies tussenin.
Goeie! Thanks
meestal airforce
vind het niet zo koud. juist wel lekker om wat warmte kwijt te raken als ik helemaal ben ingepakt met jas enzo.
Oh deze vind ik heel mooi! Hoe vallen ze qua maat?
Ik heb gewoon mijn eigen maat en ze lopen ook heerlijk!