Ik kan echt niks vinden. Broeken zijn sowieso een ramp en altijd te lang. En glitter is leuk maar dit draag ik daarna nooit ?
Als iemand tips heeft voor leuke jurkjes
Ik kan echt niks vinden. Broeken zijn sowieso een ramp en altijd te lang. En glitter is leuk maar dit draag ik daarna nooit ?
Als iemand tips heeft voor leuke jurkjes
Ik vind Guts en Gusto vind ik ook wel hele leuke items hebben voor de feestdagen.
willen jullie met mij meedenken? ik wil voor mijn oma een zijden pyjamabroek kopen maar ik kan de kleur niet kiezen. zwart is fijn en safe maar niet heel erg oma persé.
ik vind de crème heel sjiek maar ja het is wel wit, en zijde is kwetsbaar (oma heeft dun bloed en een dunne huid dus snel wondjes)
de grijze lijkt mooi maar ik ben bang dat hij in het echt heel fletsmakend is
0 stemmers
Aaah verkeerd geklikt maar ik zou voor grijs of zwart gaan in dat geval, denk dat dat alsnog heel chic is
Ik zou ook voor zwart of grijs gaan
is er niet een donkerblauwe?
Ik vind zwart een beetje doods ogen. Wit het allermooist, maar lastig idd met wondjes
ja vind ik ook, vind dat helemaal niet iets voor mijn oma.
@ezw nee helaas, kan dat nergens vinden zonder dat het meteen een set van 200+ euro is : ( dat zou perfect zijn inderdaad
zoveel grijsstemmers ook! denken jullie niet dat die kleur heel flets maakt of zie ik het helemaal verkeerd?
Ik denk dat een broek niet zo snel fletsmakend is. Iets wat je flets maakt zit meestal dichter bij je gezicht toch. Dus het ligt meer aan de top/ het bovenstuk.
Ik heb een vraagje, ik ben niet zo fesjun en niet zo op de hoogte van trends enz maar ik zoek een mooie rugtas voor dagelijks gebruik. Een beetje medium qua grootte.
Een mooie tas mag wel wat kosten (eh geen honderden euro’s) maar ik weet nog niet precies wat ik zoek. In ieder geval: niet te tuttig, niet te stoer, niet te netjes. “Gewoon” een beetje een medium nette fijne mooie rugzak (maar ook weer niet een saaie haha). Ik ben eigenlijk aan het wachten tot ik een rugtas zie en denk WAUW dat is m, maar dat is me nog niet gebeurd. Heeft iemand leuke tips waar te kijken?
ik vind deze leuk;
edit: hier zijn meer kleuren en is ie in de bonus:
https://www.wardow.com/nl/aunts-uncles-japan-hamamatsu-rugzak-geel-10201-79-nl-0.html
Ik heb zelf een Dr Martens rugzak die ik echt fantastisch vind! Is ook echt van goede kwaliteit, stevig en is na een aantal jaar dagelijks gebruik nog steeds supernetjes bij mij. Maar misschien te ‘stoer’?
Edit: Kapten & Son vind ik ook altijd wel mooie rugzakken hebben die niet giga uitgesproken zijn!
Deze misschien?
(in meerdere kleuren verkrijgbaar)
A/U vind ik tof.
https://www.wardow.com/nl/aunts-uncles-japan-hamamatsu-rugzak-grijs-zwart-10201-67-nl-0.html
Edit: Oh, is net gezegd
Rains heeft ook mooie tassen vind ik.
Ik heb altijd dat zwarte spijkerbroeken kleiner vallen dan blauwe. Ik had laatst een blauwe broek besteld bij Zara in maat 40, waarvan ik beter een 38 had kunnen bestellen en nu heb ik dezelfde broek in het zwart in maat 40 besteld en die gaat amper dicht? Levi’s heb ik altijd dezelfde maat, maar een zwarte spijkerbroek in die maat gaat niet eens dicht
Herkenbaar! Ik heb 3 dezelfde Levi’s; 2 in spijkerstof en 1 zwarte en die heb ik inderdaad een maat groter!