Waar kan ik een diep zwarte skinny jeans bestellen die voor kerst () nog in huis is? Heb geen click en collect in de buurt qua kledingwinkels…
Denk dat je te laat bent of misschien Zalando premium bestelservice. Al zegt de Wehkamp: wehkamp - klantenservice . Ik vertrouw het niet.
Weet niet of ik hiervoor in het juiste topic zit, maar wat zijn jullie ervaringen met Vanilia?
Heb daar nu twee keer een item besteld en beide keren is mijn bestelling geannuleerd omdat het product toch niet op voorraad bleek te zijn? Krijg mijn geld natuurlijk gewoon terug maar vind dit zo ergerlijk
Dat herken in niet, maar ik heb in de corona/lockdown tijd nog niets besteld. Misschien dat er nu extreem veel besteld wordt en dat de site de snel afnemende voorraad niet kan bijbenen ofzo?
Ben wel een enorme fan. Kwaliteit is en blijft mooi. Ik krijg van veel mensen complimenten over relatief simpele kledingstukken, dus dat zegt wel wat
Deze ervaring heb ik ook @Gaston, het is kwalitatief goede kleding en het blijft heel lang mooi. Ik heb er een paar kledingstukken van die ik al jaren draag en nog steeds heel mooi zijn. Vorig jaar heb ik tijdens corona een broek besteld en die is ook gewoon geleverd, maar verder heb ik alles in de winkels gekocht. Dus misschien had je net pech.
Het zijn mooie producten, blijven lang goed en worden niet in sweatshops gemaakt. Alleen nog nooit online besteld!
Op zalando kom ik het merk Remonte tegen, iemand die dat merk kent? Ik zoek laarzen met een wijde schacht en dat is altijd zó lastig.
Ik zoek een mooie portemonnee in zwart (nep)leer met gouden hardware, klein tot middel formaat en met ruimte voor zowel pasjes, brief- en muntgeld. Misschien met een rits maar hoeft niet. Mag wat meer kosten!
Of als jullie shops of merken weten met veel keuze, laat maar weten.
Ik heb deze in het lila. Superfijn formaat en aan beide kanten is ruimte voor muntgeld. Je kunt het bij zalando kopen
Ik zoek nog een mooie zwarte, slightly oversized / wat langere blouse met lange mouwen van 100% katoen. Normaal slaag ik wel bij COS of Massimo Dutti maar niks was echt het helemaal. Ik heb Zalando al uitgespeeld en daar was het meeste ook middelmatige luxe.
Heeft Uniqlo niets dat je mooi vindt?
Armed Angels model Blancaa?
Colorful Standard of Teym?
Een zoekvraag hier: ik ben op zoek naar een slightly ovesized korte coltrui van een mooie kwaliteit. Mijn inspiratie is de World’s End trui van Arch4, maar die vind ik echt te heftig qua prijs. Hebben jullie goede tips?
https://www.net-a-porter.com/variants/images/28941591746616820/ou/w920_q60.jpg
Ja thnx! Deze had ik al gezien en op zich vind ik hem tof, alleen wil ik het liefste een echte (omslag) turtleneck en ben ik niet helemaal overtuigd van de ruitjessteek. Maar thnx voor het meedenken
Ja, die zijn me echt even te lang voor wat ik zoek… heb inmiddels een Etsy verkoper gevonden die dergelijke truien maakt.