Huh kruipt dat niet ontzettend omhoog, een mannenshirt of hoodie? Ik denk dat ik een L of XL zou nodig hebben om rond mijn heupen te passen (en dan vallen de schoudernaden halverwege mijn bovenarmen haha).
Ik ben zelf amper een fashionista, dus misschien hebben jullie tips. Ik heb van de zomer erg veel midirokken gekocht. Mijn onderbenen zijn dan dus bloot, ik combineer ze vaak met zwarte dr. Martens. Een truitje erboven draag ik al veel, maar voor de herfst en winter worden blote benen te koud. Maar alle outfits op pinterest/ google zijn met blote benen. Is een panty eronder ‘leuk’? Ik vind het zelf matig, kan niet goed beslissen of ik het leuk of lelijk vind. Naast dat ik blote benen veel te koud vind in de herfst, is het ook misschien raar??? Deze bijv https://costesfashion.com/nl-nl/midi-rok-split-blauw-325678
Of moet ik m’n rokken opvouwen en wegstoppen tot mei
Hangt af van de kleur/print/materiaal van de rok vind ik.
Heel dunne panty is toch gewoon leuk?
Ik vind zo’n dikke zwarte waar je je huid niet doorheen ziet minder tof. Maar gewoon een rok en dunne panty is toch heel normaal.
een 15 of 20den kan volgens mij prima hoor
Ik vind dit wel echt een zomerrok, maar dat komt vooral door de kleur.
Een donkere midirok met 20den zwarte panty vind ik heel leuk en dat kan prima met dr martens. Of wat Slurfhondje post, lange laarzen is ook leuk
Ik vind sommige rokken dan nog best leuk staan met kniekousen en veterlaarsjes o.i.d.
Elvine winterjassen!
Ik ben opzoek naar lekker dikke/stevige sokken die niet afzakken voor in m’n Dr Martens. Met ‘gewone’ sokken zijn m’n schoenen te ruim. Ik weet dat hier veel mensen zijn met docs, dus misschien hebben jullie tips?
Slobbersokken van de markt
Wandelschoensokken van Decathlon
bouwvakker/stratenmaker mannensokken van de action
Skisokken
Heb veel winterkleding in warme tinten (oranje en bruin tinten). Zou deze daar leuk bij staan qua kleur? Heb m gisteren in de winkel gepast maar had toen iets aan wat ik er zelf niet mee zou combineren qua kleur dus vind ik het moeilijk in te schatten
Bij bruin tinten lijkt hij me erg mooi! Voor oranjetinten vind ik hem misschien wat te licht/koel
https://www.aktiesport.nl/product/zwart-puma-sportsokken-3-pack-zwart/679964_aktiesport/
Deze zijn mijn favo, lekker dik en warm
Ik denk toch wel Bergans jassen. Die zijn bedoeld om het écht warm te hebben. sws scandinavische merken. In Noorwegen heerst niet voor niets het motto ‘er bestaat niet zoiets als slecht weer, enkel slechte kleding’
@Dombo bedankt! Ik heb gisteren heren sportsokken van de Zeeman gekocht, maar die moet ik nog even testen. Als die me niet bevallen ga ik opzoek naar die van jullie.
Ben ik de enige die Selected Femme en Second Female altijd verwissel of hussel?
Hahaha nee! Zo irritant want selected femme vind ik helemaal niet leuk.
Second en Just female haal ik ook door elkaar maar dat zijn toch zusjes en vind ik allebei wel leuk dus whatever
ohneeee nu wil ik die ook. ik hou van zara jassen.
leuk hoor met bruine en oranje tinten