Zo weinig mogelijk wassen en tussendoor even buiten hangen om op te frissen, dan heb je er het langst plezier van! Het is verder inderdaad wel een fijne broek
Is een sjaal van Acne echt beter dan een sjaal van een ander merk waarbij het materiaal ook 100% wol is?
Nee niet echt. Behalve dat een Acne niet kriebelt of pluist. Maar er zullen vast ook andere lamswollen sjaals zijn die dat niet doen.
Dat niet pluizen is wel belangrijk
Al te veel jassen verneukt aan pluizende sjaals
Dankje voor je reactie!
Heb een sjaal van Weekday, 100% wol en kriebelt en pluist niet.
@Speurneus ik heb een wollen sjaal van & Other Stories, draag 'm nu al vier jaar op rij denk ik? En die ziet er ook nog prima uit. Natuurlijk is de textuur niet meer zo glad als toen ik 'm kocht, maar ik ben zelf ook nogal kritisch op pillen en ik denk dat ik er nog vier jaar verder mee kan voor ik me ga schamen, zeg maar haha.
Ik heb 3 van Acne en enkele van & Other Stories (sjalentic) en ik vind de kwaliteit best vergelijkbaar. Ik heb die van Acne vooral in de sale gekocht anders had ik het niet gedaan.
Edit: Van Dr. Martens heb ik verder een wollen sjaal en die is ook fijn.
Ik wil dit jaar investeren in goede handschoenen maar weet niet zo goed waar te beginnen. Heeft iemand nog een goede tip?
Ik weet niet of je het echt een investering kan noemen want heel prijzig zijn ze niet, maar ik heb al tien jaar dezelfde leren handschoenen van de Hema. Vind ik wel topkwaliteit zijn ook warm genoeg voor het Nederlandse winterweer, tenzij het -10 is en je lang buiten bent
De heattech handschoenen van Uniqlo.
Ik wil voor mijn vriend de heattech long johns kopen en trui bij Uniqlo. Alleen ik heb geen idee welke maat en je mag niet retourneren. Naar Amsterdam gaan is geen optie.
Hij weegt 94 kilo en is 1.83. Jeansmaat is 32 en joggingbroeken zijn L/XL. Bij truien heeft hij dezelfde maten. Mijn vriend sport veel en is best gespierd.
Hopelijk heeft iemand hier een vriend met vergelijkbare maten en weet welke maat ik het beste kan bestellen.
Haha thanks ook @Daelyss brengt me wel op het idee om misschien te investeren in fijne leren en die van uniqlo voor al het nog kouder is. Ook fijn voor afwisseling.
Mijn wollen sjaals van COS en & Other Stories gaan ook al jaren mee.
Dit is echt een product waarvoor je voor de helft voor de naam/ het merk betaalt. De shawl heeft een goede kwaliteit, maar mijn shawls van COS en & other stories ook. Die zijn precies hetzelfde, maar voor de helft van het geld. Ik merk geen verschil tussen de merken in de kwaliteit, de zachtheid of het pillen ervan.
Als je echt warme handen wilt hebben, moet je wat kopen waar thinsulate in zit. En dat kun je echt overal kopen, daar hoef je niet voor te investeren.
Oh goede tip, dank! Ook niet erg als ze geen fortuin kosten natuurlijk haha. Dacht koop een keer goede, maar hiermee komt dat vast goed
ik heb skiwanten van barts en die waren niet extreem duur, maar mijn handen blijven er wel goed warm in! En ze hebben van die touwtjes waardoor je ze aan je polsen kan laten bungelen, super handig.
Ik heb m’n eerste Monki Kaori jeans binnen en hij zit écht als gegoten, maar hij is veel te lang?! Heb dat nooit, ben 1.68. Ik zie online ook niet zo snel of er ook small of tall versies te koop zijn, zie alleen maar standaard waist maten en niks met lengtemaat erbij.
Ben op zoek naar een high waist zwarte skinny die écht skinny is en in een korte lengtemaat te vinden is.
Ben 1.60 dus het liefst lengtemaat 28. Vind het zo lastig. Een broek die te lang is zit vaak gewoon niet skinny omdat de verhouding dan niet meer klopt. Dan zit het kuit gedeelte bij mijn enkels bijvoorbeeld.
Heb vandaag al de zoveelste broeken gepast die het gewoon weer niet zijn… Ook vanuit petit lijnen. Ze zijn vaak toch te lang of het flubbert zo hij de knieën terwijl het skinny zou zijn.
Zou toch niet zo lastig moeten zijn zou je denken . Iemand nog een tip voor een model?
Levis Mile high skinny? Weet alleen niet zeker of ze kort zijn