Modetopic #2

Weet iemand toevallig waar dit jasje van Dieuwertje Blok van is? Hij is perfect en ik wil 'm. :heart_eyes:

1 like

Iets minder high waist waarschijnlijk maar wellicht de Levi’s 310? Is een shaping super skinny, er zit goeie stretch in waardoor ie overal strak aansluit. Ook bij de onderbenen en ik heb best smalle kuiten en enkels. Ik had m vandaag weer eens aan na lange tijd en voelde zowat als een legging! Komt ook in lengtemaat 28, alleen officieel dus geen high waist, eerder medium

2 likes

Ja deze wilde ik ook aanraden @DahliaDavin

1 like

Ik ben 1m58 en heb skinny’s van H&M die echt perfect zitten, zowel aan de onderkant als de taille. Weet wel de precieze modelnaam niet meer

2 likes

Maison scotch oudere collectie misschien?

1 like

Oeh thanks, niet precies deze maar zie wel een soortgelijke op vinted staan. Denk dat 'ie hier idd vandaan komt.

1 like

Bedankt voor de tips allen!

Ga denk ik bij deze beginnen om te proberen. Een jeans die voelt als een legging klinkt heerlijk!

@floreales , zo te zien is deze er inderdaad ook in korte lengtematen!

1 like

Deze misschien?
Ik ben wel 1.63, maar ik vind ze top qua lengte en fit

2 likes

Welke maat heb je uiteindelijk genomen? Ik heb een vergelijkbare maat als jij en ik twijfel ook.

W32! Normale broekmaat bijna altijd 42. Echt sad dat ie te lang is.

Dankje! Ja echt balen zeg. Hoeveel te lang is ie dan? Misschien kun je het bij de kleermaker laten innemen.

1 like

Haha ik moet wel zeggen dat het er misschien een beetje gek staat, want het is helaas niet zo comfortabel als een legging, maar vooral zo strak als een legging! En ik was dat even vergeten omdat ik de laatste tijd vooral mom jeans draag maar deze zitten echt super strak om de onderbenen en dat vind ik mooier in grove (winter)schoenen, dus in de winter draag ik vaak m’n Levi’s 310! Ik vind ze wel comfortabel zitten hoor, juist vanwege die stretch, maar verwacht geen pyjama oid :joy:

Hahaha jammer! Maar verder klinkt het nog steeds goed! Om wat je zegt mooi strak bij de enkels bij winterschoenen. Vind dat altijd zoveel gekleder bij mezelf.

1 like

Hoiii
Ik heb een nieuw vest gekocht via vinted, echt een lang grofgebreid vest zonder vorm dat tot op m’n kuiten komt, super comfortabel. Maar ik vraag me af hoe ik dit een beetje leuk kan stylen zonder dat het meteen zo pabo wordt (no offense).
Dit is 'm, hij is iets meer roze in het echt

11 likes

Ik heb ook vaak hele lange vesten aan en doe er een strakke rok met blouse erin bijvoorbeeld. Of een wijdere broek met een mooi vallende top.

2 likes

I love it. Ja ik zou dit denk ik dragen met een wijde jeans en een strakker truitje. Of met een strakke lange jurk in 1 kleur.
Denk ook heel leuk met een leren broek!

7 likes

Hebben jullie aanraders voor winkels waar je een mooie riem kunt kopen? Ik zoek een goede basic riem voor spijkerbroeken. Voorheen kocht ik altijd maar wat van h&m of costes ofzo maar wil nu graag een kwalitatief goede riem.

Je kan ook op sukajan of souvenir jacket zoeken en dan vind je er denk ik ook heeeel veel :grinning:

2 likes

Ik vind dat schoenmakers vaak mooie leren riemen hebben, soms wel wat degelijk maar kwalitatief goed en ook mooi!

2 likes

Bij &Other stories hebben ze mooie riemen!

1 like