Modetopic #2

Ik kijk voor rokjes vaak bij Scandinavische merken zoals Nümph, Minimum, Samsøe&Samsøe en MbyM. In fysieke winkels vind je dit bij bv We Are Labels. Ben ongeveer even lang als jij en deze merken vallen bij mij goed!

1 like

Ik heb een align in maat 4, mijn heupomtrek is 101cm

2 likes

Ik heb toevallig ook een heupomtrek van 101 cm maar de Align in maat 6, maar die zakt steeds af! Heb jij daaf met maat 4 last van?

@Sugarsnap Ik weet dat de Align vaak wat groter valt dan andere modellen, je kan op reddit kijken bij de Lululemon subreddit en dan specifiek op de fast and free zoeken, want daar geven veel mensen hun maten door!
Hier bijv. in de comments (wel even inches omrekenen) https://www.reddit.com/r/lululemon/comments/jceg0n/help_fast_and_free_sizing/

2 likes

Thanks! Ik vind de maatvoering niet heel duidelijk. Kwam er door internet achter dat er ook nog verschil zit tussen de Amerikaanse en Europese size charts.

3 likes

Ik heb die leggings in maat 10 maar ik draag normaliter echt maat xxl/48 beneden ofzo. Ik zou een paar maten bestellen en passen! Retourneren enzo gaat m.i. supersoepel daar altijd.

Nee mijne zakt niet af!

2 likes

Even een update tav deze vraag; naast Monki en &Other Stories hebben Urban Outfitters, Loavies en Hunkemoller ook LoveStories achtige lingerie. Bij American Today en Woman’s secret op Zalando zag ik ook een paar mooie kanten bralettes

2 likes

High rise skinny van de WE en de mile high super skinny van Levi’s.

3 likes

Je kunt een broek meestal voor iets van 15 euro laten innemen bij een kleermaker, is dat geen idee?. Dan heb je precies de broek die je zoekt.

5 likes

Ik heb van deze broek een maat kleiner dan normaal (28 ipv 29), hij is stretchy dus rekt iets mee.

1 like

Ik vind online jeans kopen zo lastig met de maat. Ik wil voor het eerst Monki jeans kopen, de modellen Kaori en Yoko. Iemand die weet hoe ze vallen in vergelijking met je normale maat? (Normaal draag ik 42 dus ik twijfel of ik jeansmaat 32 of 34 moet). Op elke site wordt weer iets anders aangeraden.

2 likes

Ik heb de monki kaori in 2 kleuren en bij mij valt hij gewoon op maat. Hij is bij de taille wel smaller dan bij de heupen en dat is voor mij perfect, maar mocht je geen smallere taille dan je heupen hebben dan is het misschien wel aan te raden om een maatje groter te bestellen. Ik vind het echt de perfecte jeans en draag ze dan ook heel veel.

3 likes

Die van Levi’s die genoemd is en ik vond ze van weekday vaak ook wel lekker strak om mijn enkels vakken.

1 like

Ik vind de TopShop Jamie echt een topper!

2 likes

Mee eens, al jaren mijn favo skinny broek en ze gaan bij mij ook jaren mee.

1 like

Ik vind Jamie op maat vallen, maar als je tussen 2 maten twijfelt dan zou ik wel voor de grotere gaan.

1 like

Ik heb laatst deze van Only besteld en vind hem erg fijn!

Die blijft niet lang zwart helaas en rek gaat er ook snel uit. Groetjes, ex medewerker van Only.

1 like

• Strikje :ribbon:
  • &-teken

0 stemmers

• Mooi
  • Mwah
  • Nmsvpe

0 stemmers

2 likes

Mehh wat stom! :cry: dacht eindelijk een fijne gevonden te hebben