Dit zijn dus de foto’s van de eigen website! Nu ik weet dat ze er zitten zie ik ze wel op de productfoto’s, maar alleen als ik dus heel goed kijk (ik moet ervoor inzoomen).
En over mijn username: hahaha ja zo hoor ik het ook altijd in mijn hoofd
Dit zijn dus de foto’s van de eigen website! Nu ik weet dat ze er zitten zie ik ze wel op de productfoto’s, maar alleen als ik dus heel goed kijk (ik moet ervoor inzoomen).
En over mijn username: hahaha ja zo hoor ik het ook altijd in mijn hoofd
Misleidend vind ik een groot woord, door de kleur van de broek valt het op de foto’s gewoon niet op. Ze hebben niet expres die plekken weggefotoshopt oid. Dus het is gewoon niet wat je ervan verwacht had, maar met passen zie je het direct dus retouren is dan toch het handigst als je het afgrijselijk vind (ook al doe je dat liever niet). Anders ga je hem toch niet dragen en dat is ook zonde.
Ik heb die nu aan, Als het een troost mag zijn: hij begint nu, na ik gok 10x ofzo te dragen, al te pluizen aan de mouwen.
Ik heb twee capes van American apparel (tip op vinted staan er best veel) en een tas vind ik niet mooi en handig maar er zitten wel fijne diepe zakken in waar je heel veel in kan doen.
Ik heb vorige winter alleen die cape gedragen ook op de fiets en was echt prima warm genoeg.
Er zitten ook gaten in maar daar doe ik eigenlijk nooit m’n handen in. Je kan er ook een riempje doordoen ofzo? Ik heb dat nog nooit gedaan.
Maar ik vind capes heel gaaf en mooi dus ik zou t sowieso doen. Wel foto posten als je ze hebt
Heeft iemand ervaring met de 100% cashmere scarf van Uniqlo? Ik zoek een sjaal die me als het vriest wel warm houdt op de fiets, maar waar ik niet volledig in verzuip of allemaal haartjes van in mijn mond krijg (wat ik bij van die mega wollen sjaals wel altijd heb).
Nee maar wel de cashmere truien en die zijn echt heerlijk! Niet dik maar wel warm.
Als het een troost is: ik had hem besteld maar hij zat echt niet mooi, viel heel gek kort en ging bol staan 🥲
Ik ben op zoek naar dit soort laarsjes:
Maar, ik pas ze nooit! Ik heb een hele lage wreef/voeten met weinig volume. Heeft iemand tips voor zulk soort laarsjes die smal zijn en/of geschikt zijn voor voeten met een lage wreef? Zooltjes werken vaak niet bij mij omdat ik er dan alsnog met mijn hiel uitglip…
Heeft hier iemand beige laarzen met een beige zool? Zoiets:
Ik vind zulke boots dus heel mooi maar ben benieuwd hoelang die zolen netjes blijven… Lijkt mij dat ze na twee weken niet meer beige zijn, beetje zonde dan!
Ik heb hier weleens gelezen dat Skechers fijne schoenen zijn wanneer je de hele dag moet lopen. Ik moet dat regelmatig voor mijn werk en ben wel een beetje klaar met zere voeten aan het einde van de dag. Welk model Skechers moet ik hebben? Of maakt dat niet zoveel uit en zijn ze allemaal fijn?
Ik heb de Graceful sneakers en vind het echt fijne en lichte schoenen. Je kan er inderdaad echt veel mee lopen!
Mijn vriend loopt voor zijn werk ook heel veel en heeft toen ook Skechers gekocht en is ook mega fan!
Ik zoek een highwaisted zwarte legging met een kleine flare, echt petite. Ben 153 en de meeste petites zijn nog te lang voor mij. Heeft iemand een aanrader? Moet hem wel binnen 3 dagen hebben
Hoe lang ben je ongeveer? Ik ben 1.67 en bij mij valt dit suede look rokje perfect qua lengte. De stof is ook wat dikker, dus je kunt er prima blousejes en truien in dragen zonder gekke bobbels.
Heb je al een keer viva zooltje geprobeerd? Dan komt je wreef wat omhoog, maar bij je hiel maakt het weinig verschil waardoor je er als het goed is niet uitsluitend aan de achterkant. (upload://bkQZPp3D9PpJFncfY1XSqu11ybf.jpeg)
Maar als je echt een hele lage wreef hebt gaan dit soort schoenen gewoon nooit echt goed zitten
Ja, precies deze zooltjes heb ik ook! Alsnog thanks voor de tip
Jammer dan helpt er niks ben ik bang
Ik weet niet echt waar ik dit moet vragen, maar heeft iemand heeeel toevallig een lululemon legging (het liefst nog fast and free) in maat 4 of 6? Zou je in dat geval de omtrek van je heupen op willen meten?