Ja zou alleen wel opletten dat je de panty bovenkant niet door de split heen ziet
Ik ben een paar cm groter en hou ook niet van vormloos en groot met oversized schouders enzo en heb een jas van Moscow. Lijkt op deze maar k heb geen capuchon:
voordeel vind ik dat de rits naar twee kanten open kan, dus ook handig op de fiets of scooter.
ik heb het zelfs op de scooter als ik 50 rij en het vriest niet koud, echt een super jas.
Ik vind die van H&M fijn!
Ik wil een keer naar een fysieke winkel van Uniqlo maar welke in NL is het fijnst? aka grootst/meeste assortiment
Ik vind die in Amsterdam wel echt chiller dan die in Den Haag, en die is ook groter.
Ah top, dan ga ik die een keertje checken!
En hoe vallen de maten bij Uniqlo? Gewoon je eigen maat bestellen of?
Ja gewoon je eigen maat.
Ik heb van die heattech shirts en shirts met col mijn eigen maat, maar fleecevestjes (die fluffy dingen) een maat groter.
Is dit wat?
Oh heerlijk die kraagš
Heel fijn merk wat betreft jassen. Ik doe al 6 jaar met een parka van ze.
Kent iemand een merk dat een vergelijkbare stijl heeft met Love Stories lingerie? Vind het zo mooi maar veel te duur. Kan me herinneren dat er ooit een forum hype was met een setje van Zeeman wat een beetje die dierenprintstijl van Love Stories had. Sindsdien zie ik het vrij weinig terug bij andere winkels terwijl het volgens mij wel een merk is dat veel mensen mooi vinden
Ik vind &other stories en Oysho vaak wel vergelijkbare setjes hebben. Monki heeft ook soms wel bralettes in die stijl, Zara tegenwoordig ook een paar.
Misschien wist je dit al maar ik koop altijd de bralettes van love stories archive! Fysieke winkels zijn er in Amsterdam, Rotterdam en Keulen geloof ik. Meestal meer dan 50% korting, dus rond de 25-30 euro voor een bralette. Ze hebben altijd veel keus in de maten/modellen en ben er meerdere keren geslaagd. Ook voor bikiniās ed. Eigenlijk kom ik alleen nog maar bij die love stories archive voor mijn lingerie.
Jaaa lijkt wel wat alleen zonder model die em draagt vind ik het helemaal onmogelijk om in te schatten of dit niet weer zoān vuilniszak is met mijn bouw. Ik dacht namelijk elke keer wel een redelijk getailleerd model te bestellen maar het waren elke keer hobbezakken š„²
Nou dan heb jij geluk gehad denk ik, want elke keer als ik daar kom zijn alle middelmaten er uit en liggen er alleen nog maar of heeeele kleine maten of hele grote maten zou wel chill zijn als ze een online webshop hebben zodat je niet steeds al die moeite hoeft te doen voor niets
Ah shit jammer! De keren dat ik er was waren er wel verschillende bakken met hierin verschillende maten, alle maten waren wel vertegenwoordigd dacht ik. Maar ik moet zeggen dat voor mij bij een bralette het nu niet zo veel uitmaakt of ik perse de exacte maat heb (ik heb ook ong gemiddelde maat, 70d/e). Meestal draag ik bralettes op een warme zomerdag als ik geen zin heb in bhās, of onder een topje tijdens uitgaan oid, dus steun en maat maken dan iets minder uitā¦
Ja dat is mijn ervaring idd ook, maar als ik in de buurt ben neem ik altijd wel een kijkje in de hoop dat er iets leuks bij zit. Bedankt voor jullie tips @Mimosa @Lady_Mary
Heeft iemand meer ervaring met broeken van Leviās?
Ik heb een vintage 501 (short) die ik lang met veel plezier droeg, maar die is me inmiddels echt te klein. Nu was ik laatst in de winkel om een nieuwe 501 te kopen, maar ik kom niet uit de maatvoering. Maat x kreeg ik niet dicht, maar maat y vond ik iets te groot voor het mooie. Nu begreep ik dat ze nog wel wat uitlopen, maar ja dan moet ie in eerste instantie natuurlijk wel fatsoenlijk dicht kunnen lijkt me? Misschien had ik net āpechā dat ik een kleine x of grote y aan had, maar aan de andere kant verwacht ik bij een merk als Leviās wel dat de maatvoering iets consistenter is dan bij bijv. de h&m haha.
Of zou dit model dan gewoon niets voor mij zijn en moet ik op zoek naar een ander model? Of gewoon op zoek naar een vintage versie als die blijkbaar wel ok zat?