Wat is de struggle? De lengte, de kwaliteit, zit niet mooi bij de kont, te strak bij de bovenbenen?
Wil je een bepaalde fit? Wide leg? Strakker naar beneden?
Ik houd van mijn COS pantalons.
Wat is de struggle? De lengte, de kwaliteit, zit niet mooi bij de kont, te strak bij de bovenbenen?
Wil je een bepaalde fit? Wide leg? Strakker naar beneden?
Ik houd van mijn COS pantalons.
Ja dat ie te strak bij mijn bovenbenen en billen zit en te wijd bij mijn middel en het perfecte model. Ik wil een highwaist die niet te wijd maar ook niet te strak is haha. Maar moet maar een keer bij COS kijken dan.
@flwhrs in mijn ervaring is alles bij COS niet gemaakt voor mensen met billen/heupen haha. Ik ben vrij recht maar heb wel billen en ik pas al nooit in iets daar (snik, want vind het wel vaak heel mooi). Ik weet alleen ook niet wat een goede optie is, heb een fijne van H&M en eentje van Essentiel antwerp, maar dat is misschien ook maar gewoon toevallig.
Een andere vraag: wie heeft er iets van Self-portrait? Heb een paar mooie jurken gezien op Vinted maar weet niet hoe de maat valt. Ik heb in noord-europese merken vaak 38, maar bijv in Karen millen
UK12 (40), en Sandro/Maje maat 3 (franse 38/40). Dus ik vermoed dat ik voor self-portrait ook wel 40 nodig heb (UK12), maar weet dat niet zeker…
Volgens mij idd 1 maat groter nemen dan normaa
Wegens ventilatie blijven op mijn werk de hele dag ramen openstaan. Het is daar dus echt fekking koud, nu al. Daarom zoek ik goede en betaalbare thermoshirts, of gewoon shirts die ik onder truien kan aandoen zodat ik toch nog leuke outfits kan maken. Iemand tips?
Heattech van Uniqlo. Ze zijn heel dun maar wel echt warm, en in verschillende modellen en kleuren te krijgen. Ook met een wijde hals zodat je ze ergens onder kunt dragen zonder dat je het ziet.
Ik zeg ook Heattech van Uniqlo
Sjezus 10 jassen later (en bij zalando en wehkamp kan je niet meer op rekening doen -of ik kan dat alleen niet meer- dus moet steeds alles voor jan lul voorschieten) en nog steeds geen winterjas gevonden. Alles is ZO vormloos en groot. Ik ben maar 164 en redelijk smal dus ik verzuip in alle jassen, ziet er niet uit. Allemaal te lang en te breed.
Heb een nette warme jas die nog vorm heeft maar wil gewoon een degelijke lange (knielengte iets eronder) jas met capuchon, warm en winddicht. Zoals deze hieronder (maar die waren dus ZO enorm). En die er dus enigszins oké uit ziet. Is blijkbaar teveel gevraagd dat wordt toch de stad in
Met mijn 1m56 snap ik de struggle. Ik vind dat die van Marco Polo heel goed zijn voor wat je zoekt, misschien daar eens kijken?
Misschien eentje van Uniqlo? Wel prijzig en als je moet bestellen, dan zou ik dat met PayPal doen want dan kun je de retourkosten terugkrijgen. Ik had de long seamless down gepast, maar vond hem juist te gevormd haha. Doe mij maar een rechte jas.
O’neill heeft mooie parka winterjassen!
Klopt! In dit topic is nog wel een foto te vinden. Dan kun je ook goed de kleur zien @Chicago
Khujo al geprobeerd? Sommige modellen kan je aansnoeren en zitten dan wat getailleerder.
Zolang ze licht genoeg zijn dat je er nog been kan doorzien is een panty goed.
Ja hoor, een doorschijnende 20 of 15 den panty met verticale naad lijkt me ook vavavoom in combinatie met die jurk
Prachtige panty ja, ga nog even naar zoiets opzoek
Deze is van de (Belgische?) winkel Veritas, misschien leveren ze ook in NL. Sowieso een aanrader voor printjes, ben fan van hun eigen merk ‘insua’ en ook Emilio cavallini
Haha
Nee hoor, ik draag ze ook altijd graag, vind dat er zo leuk nostalgisch uitzien!