Modetopic #2

Ja sluit me aan bij de rest over een pak! Ik zou wel voor een wollen pak gaan i.p.v. een synthetische stof. Die gaan vaak langer mee, en je hebt minder last van zweten

Ok. Bedankt voor de tip. Heb je aanraders qua merken waar ik naar kan kijken?

Ik heb op aanrader van het forum een pak van Massimo Dutti (deze: Double-breasted wollen blazer - null - Massimo Dutti). Als je 'm via zalando besteld, kan je vaak nog wel een kortingscode gebruiken. Volgens mij heeft & other stories ook wollen blazers, maar weet niet of daar ook bijpassende broeken voor zijn.

1 like

Ik zou me in dat soort tops zelf niet zo prettig voelen bij een werkdiner, maarja smaken verschillen.

Leuk, we hebben dezelfde smaak van rokjes. Je zegt dat je mango geen goede kwali vindt maar ik wilde deze even delen want ik heb hem en hij is echt leuk :dizzy_face:

Misschien als ie weer op voorraad komt kan je het toch proberen. Ik zie sowieso heel leuke rokken weer in de outlet, misschien toch proberen?

Je zou nog kunnen kijken naar selected femme (evt tweedehands) of het merk object

4 likes

ik lees nergens dat het een werkdiner is eigenlijk. ik vind zelf soort van bustiers/tubetops het mooiste maar je kunt er ook een losse cami onder aan doen natuurlijk of een ander soort top dat geen blouse is. daarnaast, hoeveel huid is er nou te zien. het is niet ongepast ofzo

4 likes

Dat is eigen invulling inderdaad, wat ik me voorstel bij een diner in een museum. Volgens mij heeft @Classique in ieder geval genoeg tips om mee verder te kunnen.
Ik zal nu niet een hele uitwijding schrijven over waar ik me prettig in voel, bij welke gelegenheden en om welke redenen.

Wil even benadrukken dat ik het niet veroordeel als iemand dit wel gepast vindt voor werkdiners, powerdressing ziet er voor iedereen anders uit. Zolang je je maar chill voelt.

2 likes

Het is trouwens geen werk-uitje maar een prive uitje!

Weet niet of je dit wat vindt, maar ik zie toevallig net deze klikkie

1 like

Ik kan 'm niet zien want ik ben van Belgiƫ :slightly_frowning_face:

1 like

Even gezocht, het is dit model Joop! Aurora

3 likes

Ik krijg ook vaak die ads en ben dan regelmatig teleurgesteld dat een leuke trui na uren zoeken op de website slechts tot maat 152 blijkt te gaan.

1 like

Ooh dat model komt aardig in de buurt ja! Ik zoek effe of ze 'm ook in effen zwart hebben. Thanks!

2 likes

Dit bestaat ook: TWENTY FOUR Checkered Tote Shoulder Bag with Inner Pouch - PU Vegan Leather Shoulder Handbags Fashion Ladies Purses Satchel Messenger Bags(Brown) - Walmart.com

Ik ga binnenkort naar een technofeestje (van 18u tot 00u haha) en ik heb echt geeeeen idee wat ik aan moet?? Laatst was ik ook naar een feestje en toen had ik ook een hele outfitcrisis. Voelde me uiteindelijk een typische millenial eenmaal op het feestješŸ„²
Wat voor stijl zouden jullie kiezen? (Heb al op Pinterest zitten kijken, maar vind alles een beetje ordinair). Ik sta zo ver van de feestende jeugd af :older_woman:t2:

1 like

Gewoon iets waar je goed in kan zweten en beetje luchtdoorlatend is. Bij feestjes kan van alles wel, waarschijnlijk is het toch donker en iedereen in zā€™n eigen wereld. Dus je kan voor beetje blote top gaan, maar denk ik net zo goed casual shirt en broek. Dus leef je uit zou ik zeggen, zou gewoon niet te netjes of warm gaan als enige richtlijn

2 likes

0 = XS = 34
1 = S = 36
2 = M = 38
3 = L = 40
4 = XL = 42

Ik vind zelf Bellerose iets kleiner vallen, ik draag normaal 38/40 en zou voor zeker een 3 gaan.

Iets wat niet te warm is en waar je lekker in kan bewegen! Een tshirtdress met een netpanty bijv of een bikershort/korte legging met een leuke boventop. Iedereen is met zichzelf bezig dus maak je niet te druk!

1 like

Op techo feestjes zie je Ć©cht van alles, dus lekker doen wat je zelf leuk vind! Ik draag meestal gewoon een zwarte jeans, docs en een opvallendere top.

3 likes

Iemand nog de tip voor de perfecte zwarte pantalon want het blijft voor mij een struggle om een goede te vinden.