Die zijn tweedehands nog steeds 500-600 euro ofzo.
Ik vind new balance sowieso super chill lopen, dus daar twijfel ik niet aan nee! Waar heb je deze 550 besteld?
Via the fresh mode (kende ik hiervoor niet)
Ja, ik heb dé jurk gevonden! Zo blij.
Wat een originele kleur heel mooi bij het model + stof van het jurkje.
Ga je iets doen met gouden accesoires?
Ik weet dat ze bij Smaak wel eens zo’n model hebben gehad, maar hun collecties veranderen regelmatig dus weet niet of zoiets nu ook in de huidige collectie zit
De Olaf is 'm bijna! Alleen de hardware is zo opvallend goud Bedankt voor het meedenken!
Ik heb nog niet over accessoires nagedacht, maar ik draag eigenlijk geen goud. Het zal gewoon zilver worden. Blauwe hoge pumps erbij. Ik speel altijd een beetje op safe, maar het wordt ook geen over de top bruiloft.
Ik zie het wel, thanks! Alleen vind ik deze bovenaan te puntig. Van de zijkant lijkt het op een druppel, zeg maar, terwijl ik liever een omgekeerde U wil.
Ik denk dat ik maar gewoon ga sparen voor de echte, haha thanks allemaal om me te doen inzien dat ik eigenlijk gewoon de Speedy wil.
Ik kwam via een ad (:@) bij Bellerose terecht. Leuke kleding wel ja maar ze hebben echt van die idiote maten? 0, 1, 2, 3, en 4. That’s it. Oke laat maar dan
Er staat wel wat info bij maar vind het totaal niet handig zo. Jammer dat ze geen fysieke winkel hebben in NL
Ze hebben er 1 in Rotterdam en blijkbaar 2 in Amsterdam! Het matensysteem is idd wel stom!
Oh he, blijkbaar keek ik met m’n neus haha. Chill, dan ga ik eens langs!
Ik heb een uitstapje eind volgende maand een diner in een museum en men vraagt om in avondkledij/nette kleding te komen. Wat doe je in godsnaam aan? Ik heb schrik dat het er koud gaat zijn dus wil wel iets met mouwen.
Wat kan geschikt zijn? Ik loop zo verloren in de keuze online en vetrouw niet echt op mijn eigen smaak soms voel me dan ‘net niet’ en dat wil ik me die dag niet voelen.
Ik houd eerder van basic/niet te opvallend stijl.
Ben 1.65m dus niet zo heel groot met in verhouden ronde billen en kleine borsten. Ben gemiddeld/slank gebouwd maar brede kuiten die ik dus niet wil accentueren met vb iets dat net op de kuit valt van lengte. Ben blond met bleke huid dus beige tinten staan me echt niet in de winter.
Iemand een idee?
Ik geef ook niet graag teveel geld uit aan kleding dus liefst niets van honderden euro’s
Misschien leuk pak? Zag net iets leuks voorbij komen in het show je laatste aankopen-topic
Ik heb laatst ook een mooie basic bodycon-achtige jurk gekocht; is heel basic maar staat met de juiste accesoires/schoenen wel chique. En kan je ook goed casual dragen naar werk of school bv. Deze is wat langer, maar vaak heb je deze ook wel in modellen die boven de kuit vallen
Ribgebreide jurk - Donkergrijs - DAMES | H&M NL (hm.com)
Edit: en zelf draag ik naar dit soort gelegenheden vaak jurkjes van &Other Stories, daar heb ik er ook wat van in mijn kast hangen. Die hebben ook vaak jurkjes met lange mouwen die netjes zijn, maar ook meer casual te dragen zijn zodat je er langer plezier van hebt (en zijn ook niet belachelijk duur)
ja een mooi pak! in een neutrale kleur, dat sluit aan bij je basic stijl en je kunt zowel pantalon als blazer gewoon het hele jaar door dragen. ik zou dan geen blouse er onder dragen maar een top in een mooie kleur zodat het wel een beetje feestelijk is.
zou even zoeken wat je ‘type’ is qua kleuren en daaruit goede combinaties bedenken en de kleding daarbij zoeken.
Ohja een pak is wel een goed idee inderdaad! Nog niet aan gedacht.
Geen blouse? Juist wel toch voor een diner in een museum? Wel iets van een gladder stofje, zijde als je dat toevallig al hebt en anders iets wat erop lijkt. Hoeft geen beige te zijn @Classique maar jewel tones (donkergroen, donkerrood, donkerpaars, licht goudkleurig als dat je ding is) maken het heel geschikt voor diners met werk.
Sluit me helemaal aan bij de pantalon + blazer of een pak suggestie. Zijn stukken die je een half leven lang van pas komen en supergeschikt voor koukleumen. Ik gok dat het binnen met een grote groep echt niet koud gaat zijn, kun je mooi je jasje uitdoen zo nodig.