Op donderdag (ochtend) is altijd restock, dus hoogstwaarschijnlijk is ie dan online wel te krijgen.
Sws een levenstip als je je verveelt in Corona tijd. Elke donderdag de massaproductie nieuwe collecties van Zara doorscrollen
Op donderdag (ochtend) is altijd restock, dus hoogstwaarschijnlijk is ie dan online wel te krijgen.
Sws een levenstip als je je verveelt in Corona tijd. Elke donderdag de massaproductie nieuwe collecties van Zara doorscrollen
Misschien lastig omdat je ze niet even in een winkel kan kopen maar de leggings van victorias secret en pink zijn echt goddelijk
En dat komt van iemand die nooit leggings wou dragen
Ik heb er 2 jaar geleden 1 van hm gekocht. Die komt tot voorbij m’n knieën, is helemaal gevoerd met zo’n vachtje (geen bont natuurlijk maar wel zoiets) en is winddicht. Ik heb het wel eens een heeel klein beetje fris gehad, maar koud nooit terwijl ik ook een mega koukleum ben.
Ik heb een breed skala aan jassen maar ik heb gemerkt dat ik het het warmst heb als ik gewoon veel laagjes aantrek. Een kwalitatief wollen trui of vest in combinatie met een goede wollen mantel of outdoorjas verricht ook wonderen. Al draag ik meestal een chique jas omdat ik daar meer van houd. En bepaalde shirts van uniqlo zijn ook geweldig als je een koudkleun bent.
Ik vind deze superchill, ik leef echt in dit ding en na 9 maanden non-stop dragen is hij nog steeds goed. Heeft ook een handig vakje voor je telefoon voor als je ooit nog de deur uit wilt!
Ekte lammy-jas, dat is het allerwarmst. Ook heel mooi… Maar ook het allerduurste
Ik heb zelf een soort outdoor donsjas met toch een vrouwelijk model. Van een of ander Scandinavisch merk (Kari Traa) . Mijn logica was dat die wel warm moest wezen omdat het daar pas echt fakking koud is haha. Nou dat klopt wel, is echt lekker warm die jas.
Dons! Dat is echt warm en ook niet direct zo’n mega zware jas (wat je met andere dikke jassen vaak wel hebt).
Ik heb een paar neppe bont/teddy-achtige jassen die je voor €10 in een tweedehands winkel kan kopen, die houden me echt het allerwarmst. Ik had ze eigenlijk voor de looks gekocht en verwachtte er niet teveel van maar ze hebben me heel blij verrast haha. Ik heb wel het idee dat oude jassen van betere kwaliteit en dus ook warmer zijn dan wat er nu in de winkel ligt, maar dat kan ook een aanname van mij zijn.
Een beetje zulk materiaal, sommige nog iets meer teddy en minder ‘harig’
Een donsjas is het allerwarmste, wat die houdt je warmte van binnen ook echt vast. En sowieso een langer model, dus minimaal op de bovenboven, dan kan de kou er ook niet onderkruipen.
Of een goede outdoorjas. Ik zou voor echt warm sowieso bij outdoormerken kijken, die zijn wind- en waterdicht en dat helpt ook voor de warmte en die hebben vaak ook wel donsjassen. Ik kan Tenson of Diderikson aanraden.
En als je dat nog niet doet, een hemd dragen onder je bovenkleding en dat hemd in de broek stoppen.
Dons inderdaad. Dat zou ik zelf nooit in een gewone winkel gekocht hebben, maar ik heb een splinternieuwe jas van de kringloop vandaan met dons en dat is mijn warmste jas ooit.
Ik ben ook een mega koukleum en heb vorig jaar een langere jas van Superdry gekocht en die is echt heerlijk warm! Volgensmij zit daar ook dons in.
Haha, ik ook! Maar er zijn zo vaak mensen die klagen over kou en dan doen ze hun armen omhoog en komt er een blote buik tevoorschijn. Ik doe mijn hemd pas uit boven de 25 graden denk ik.
Kniekousen draag je vast ook, of een panty onder je broek (of beiden). Is anders nog wel een aanrader.
Ik ben op zoek naar een merk of winkel die bovenkleding verkoopt (shirts, blouses) voor als je een wat langer bovenlijf hebt. Ik heb maat S ongeveer van bovenlijf (met dito kleine boezem) maar een langer bovenlijf en langere armen. Daardoor zijn shirts en mouwen vaak net wat kort. Wie weet wat? Tegenwoordig is de mode kort en vierkant, precies niet wat ik zoek.
Edit: liefst winkels waar ik naar binnen kan stappen (geen sites)
Nee nog niet! Maar het liefst gewone winkels, geen bestelsites (afgezien Zalando of Nederlandse sites want die hebben kosteloos retourneren). Wel een goede tip
Duitse merken zijn bij mij vaak wel lang genoeg, maar eerlijk gezegd verschilt het gewoon heel erg en is het vooral veel passen. Scotch and Soda valt ook wel lang, dat kun je op genoeg plekken vinden denk ik.
Ik zou vooral kijken naar laagjes en geen katoen voor je onderkleding. Een hemdje is fijn, maar eigenlijk zou dat dus thermo moeten zijn. Hetzelfde geldt overigens voor een legging onder je broek, geen katoen.
Hema en H&M hebben vaak ook langere versies van shirtjes en hemdjes, het is alleen geen speciale tall-lijn maar losse producten dus soms even zoeken.
Ik heb de mannenafdeling ontdekt voor dit probleem gisteren een hoodie en een vest gekocht en O wat geniet ik van de lange mouwen
Oh dat kan ook natuurlijk! Maar daar is alles wel wat ruimer vallend denk ik, en ik houd wel van getailleerd haha. Zelfs een mannen S is denk ik vaak nog ruim? Maar voor wijdere truien wel ideaal
Ligt eraan waar. Bij pull&bear en bershka is een S in mannenmaten volgens mij niet zo groot. Maar ervaring heb ik niet want ik zit aan de andere kant van het spectrum