Kanten en romantische blousejes/tops, en geprinte koltruien en stoerdere shirts
@Muscari (er ging wat fout)
Kanten en romantische blousejes/tops, en geprinte koltruien en stoerdere shirts
@Muscari (er ging wat fout)
Waar is die roze blousje van?
https://www.zalando.nl/free-people-out-of-town-blouse-strawberry-smoothie-fp021e08o-j11.html
Free People
Heeft er iemand ervaring met de spijkerbroeken van Everlane?
Ja ik heb er 1 en heel blij mee! Die wijde zonder stretch. Er staan wel ervaringen op t forum als je even de zoekfunctie gebruikt
Wauw moooi! Helaas niet maar ik hou ‘t in de gaten, lief, thanks!
Die 550 lopen heerlijk! Ik heb ze in het zwart/wit en nu wil ik de bordeaux ook
Ik ben op zoek naar (winter)rokjes om naar mijn werk te kunnen dragen. Het budget is max. €100.
Meestal vind ik mijn ding bij de Zara, Hallhuber, Stradivarius, Zalando… maar nu niet. Nu vind ik de stofjes ofwel te dun/casual, ofwel is het leer maar dat wil ik niet. Ofwel is het te mini/kort. (Kort mag, ik ben klein dus alles valt bij mij sowieso wat langer, maar sommige rokjes nu in de Zara komen niet eens over mijn billen.) De Mango heeft ook leuke rokken maar daar vind ik de kwaliteit niet goed.
Iemand tips waar ik zou kunnen kijken?
Aangezien ik zelf weinig gevoel voor mode heb - ik heb een (tussen)jas gezien die ik mooi vind, een soort een wat langere blazer. Ik twijfel tussen blauw en zwart. Voor blauw pleit dat dit misschien iets mooier staat, met name als ik een tijd minder zonlicht heb gezien (ben vrij bleek met roodblond haar en blauwe ogen). Alleen ik draag 75% van de tijd zwarte broeken (de andere dagen spijkerbroeken of jurkjes met lichte zwarte panty) en twijfel of dat juist wel of juist niet mooier is met blauw.
Andere kleuren die ik (qua bovenstukken dus) veel draag zijn lichter blauw, groen en verder een mengeling van van alles (zwart-wit gestreept is wel een favoriet).
0 stemmers
@Huismus Nog bedankt voor je suggesties!
Inmiddels nog zo’n 4 jurken besteld, gepast en afgekeurd…
Nu dé 'trouw’jurk gezien en besteld. Hopelijk past ie.
I love it!
Leuk! Niet aan gedacht om zulke items te combineren. Ga het proberen. Thanks!
Sezane?
Bij and other stories hebben ze een redelijke collectie aan rokken, allerlei stijlen ook.
Ik heb een broek in de kringloop gekocht maar zou hem eigenlijk graag zwart verven. Hoe pak ik dit het beste aan? Ik heb geen wasmachine maar als het niet anders kan ga ik wel even langs m’n ouders hiervoor.
ik zou lekker langs je ouders gaan en het met dylon doen, is zo gepiept en met de hand lijkt me veel te veel onnodige moeite.
misschien kun je nog wat andere bevlekte dingen vinden die je erbij kunt gooien.
houd er trouwens rekening mee dat garen vaak een soort plastic coating hebben waar de verf niet op pakt, dus die zullen dezelfde kleur houden als nu.
Ik ben hiervoor laatst geslaagd bij Other Stories en op Zalando staat ook wel heel veel (Vero Moda had ik er eentje van; vind de kwaliteit gewoon prima voor die prijs. En eentje van Sandro met veel korting)
Ik ben al een paar jaar op zoek naar een handtas die lijkt op de Speedy 25 van Louis Vuitton:
Zo’n simpel design, en toch zo weinig knock-offs Kent iemand een merk dat een gelijkaardige tas in zijn collectie heeft? Heb al wel eens bij de lederwarenwinkel gekeken maar daar vind ik de afwerking meestal niet zo verfijnd (ik zie liever piping dan geschilderde edges, bijvoorbeeld).
Ik zou liever niet meer uitgeven dan € 300. (En daarmee kom je niet aan een LV natuurlijk, haha)
Is die in epi leer niet relatief ‘goedkoop’ te vinden tweedehands omdat die veel minder populair zijn dan de canvas versie?