Modetopic #2

Kent iemand herenschoenen die heel erg op dit model lijken? Mijn vriend vindt ze heel leuk, maar hij vindt ze niet lekker zitten. Dus we zoeken een ander merk met dezelfde looks.

Veja v-10 misschien?

image

2 likes

Ja goeie! Die gaan we proberen :raised_hands:t2:

1 like

Heeft iemand anders ook problemen met de H&M site? Hij staat op Pools bij mij en als ik het aan wil passen naar Nederlands krijg ik een error, en mn wachtwoord was verkeerd terwijl dat niet kan. Heb nu een nieuwe aangevraagd maar krijg die mail niet binnen.

1 like

Ik zoek een jas en kan het niet echt vinden. Misschien weet iemand toevallig een mooie? Het moet een jas zijn die over je kont valt en die flatterend en classy is (dus niet oversized) is maar ook past bij sportieve kleding/schoenen. Het liefst een beetje een uitlopend model of iets wat niet te strak zit bij je kont

1 like

Een trenchcoat? Kan zowel classy als sporty gedragen worden, is lang & uitlopend

Ja zat ik ook aan te denken, is zo mooi, maar dat is wel te koud voor de winter denk ik (vergeten te vermelden) Tenzij het een dikke trenchcoat is maar ik weet niet of die bestaan :joy::heart:

1 like

Je hebt ze wel gemaakt van wol ook, zou wel warm moeten zijn… maar wel duur

https://www.zalando.nl/ivy-and-oak-charlotte-mantel-gingerbread-iv321u028-o11.html

Doet 'ie het alweer? Hier niks geks.

Yes hij doet het nu, thanks!

1 like

Oeh echt classy :heart_eyes:

1 like

Ik zag in de winkels weer giletjes hangen. nu heb ik zelf nog twee giletjes in mijn kast, maar kan ze maar moeilijk combineren. Heeft iemand leuke ideeën of inspiratie foto’s? :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

@lovewarrior zocht jij nog een perfecte zwarte jas (hopelijk heb je maat 34 want alle anderen zijn iig op de site uitverkocht)

Ik zag vorige week op straat een vrouw met deze in t gingerbread kleur aan en ik dacht “ja zo’n jas zoek ik” dus toen heb ik het aan haar gevraagd :grimacing::sunglasses:
Alleen ik heb eigenlijk al zo’n jas dus ik mag 'm niet kopen van mezelf maar hopelijk denkt iemand nu hier “jaa dit is m”.

@Muscari misschien kan je op de insta van Fabienne chapot kijken? Die hebben nu ook wel giletjes!

2 likes

Ohhh deze zijn echt prachtig, heel mooi.

Ik vind het zelf altijd leuk staan met een oversized blouse eronder, beetje zoiets:

(Allebei van Pinterest)

3 likes

Ik aas al een tijdje op deze :two_hearts:

3 likes

Ik zoek zwarte platform-sneakers met zwarte zolen, zit op Vinted te scrollen, maar zie bijna alleen maar Vans (vind ik niet zo mooi en nauwelijks platform te noemen) en Superga’s (heb ik juist laatst verkocht, omdat ik er scheen-pijnen van kreeg). Als iemand nog wat weet?!

Die Nike Air Force 1 vind ik in het wit super mooi, maar in het zwart vind ik het altijd een beetje fanfare-schoenen. :joy:

1 like

Ik heb allstars met platform zelf ontworpen op hun site, dan kan je alles zwart maken

2 likes

Buffalo sneakers?

1 like

Die zag ik laatst ook en nu zitten ze in m’n hoofd :upside_down_face:

Oh wacht, ik bedoel deze, zijn net iets anders volgens mij.

1 like

H&M heeft dat

1 like