Hij is van de Vila, maar ik heb hem gekocht via about you
Iemand een tip voor een broek als deze (helaas uitverkocht in m’n maat)?
Liefst: Culotte (ben maar 1.56), veters vooraan, deze kleur en liefst ook ribstof.
Heb Zalando, Zara, Mango en Uniqlo al afgezocht.
Veel broeken die er op lijken maar meestal is het een lang of cropped model (of met alleen een elastiek), waardoor ze voor mij sowieso weer gaan slepen over de grond
Oysho of H&M? Ik heb vorig jaar bij allebei precies zo’n broek gekocht
Het was denk ik wel van tricot, vind zo’n colletje dan zo mooi
Ja vind die jurk die jij gepost hebt ook heel leuk, zou hem ook wel willen
Haha heb al drie keer dat deel vd aflevering teruggespoeld maar krijg maar geen goede foto ervan
@chasingrainbows ja hè, valt ook zo mooi
Van welk programma is het een foto? Soms staat het in de aftiteling of ergens online.
Heb Bibi een bericht gestuurd maar staat dat ze geen nieuwe gesprekken accepteert?!
Het perfecte plaatje! Heb wel een site gevonden met wat outfits van haar die ze in t programma aanhad maar niet die
Soms helpt het ook om te zoeken naar wie de stylist van de persoon is (staat soms tussen tags of in stories) - die weten het vast ook!
Ik heb gisteren eindelijk de lange seamless down jas van Uniqlo kunnen passen en het stond me niet… Vond het niet mooi dat de jas zo getailleerd is. Voelde me er net een soccer mom in 🥲 Doe mij maar een lompe rechte jas.
Ik weet niet zeker waar ik m’n vraag het beste kan droppen maar ik doe het maar hier.
Ik heb dit voorjaar lakleren Dr. Martens gekocht en ze zijn echt top. Alleen wilt bij de linkerschoen de tong niet meewerken en gaat hij altijd scheef en naar links zitten, hoe strak ik hem ook aantrek en dichtsnoer. Rechts zit ie gewoon netjes in het midden.
Weet dat er hier veel Dr. Martens dragers zijn dus herkent iemand dit en heeft de gouden tip voor mij?
Ik heb EXACT hetzelfde bij mijn lakleren dr martens. Ook enkel bij 1 schoen, links.
Ik kwam na een rondje Google wel veel herkenning tegen maar nog niet echt goede tips, overweeg hem nu naar de schoenmaker te brengen om hem vast te laten zetten.
Ik heb ook precies dit, maar bij mij zijn ze allebei nogal wegglijerig. Als je ze vast zou laten zetten, kom je er dan nog wel in?
Ik heb deze en die is superfijn en ook nog handig:
https://www.decathlon.nl/p/legging-voor-backpacken-dames-travel-500-verstevigd-en-met-veel-zakken/_/R-p-307216
Hij is een beetje anders dan op de foto’s want hij is wel echt zwart en zit ook helemaal strak onderaan (bij mij, heb er een aantal foto’s mee in het wayrwt topic staan)
@George geen tussenjas tip, maar wel een tip voor je probleem met die jas: Ik zie in winkels nu de hele tijd van die losse colletjes/kraag. Heb er zelf ook een gekocht en het is HEERLIJK. Ik vind het zonder jas niet zo leuk omdat het meer een soort slabber die ook een achterkant heeft is.
Dit is er een van de H&M maar die heeft geen dikke col dus lijkt me minder warm. Maar hier zou je bijv wel nog een extra sjaal (niet per se dik) overheen kunnen doen:
Deze kan ik niet vinden online maar zag ik in de winkel (had een foto gemaakt omdat ik hem graag wil hebben haha)
@jigglypuff Ik heb een paar ‘normale’ en een paar chelsea boots met bont erin en die laatste zijn echt een stuk warmer. Ik heb altijd koude voeten dus ben er heel blij mee.
Als ze helemaal worden vastgezet niet, maar hopelijk helpt het als de onderste helft ongeveer wordt vastgezet. Dan moet het denk ik wel lukken.
Weet iemand of de Ted Baker jassen gewoon op maat vallen?