Net een andere tint, maar bij America Today hebben ze deze:
En bij Stradivarius:
Net een andere tint, maar bij America Today hebben ze deze:
En bij Stradivarius:
@Eenhoorn @Willem @Scorpiovibes @Kiss-the-Girl ontzettend bedankt voor deze tips, daar kan ik zeker wat mee!! Ik ben heel slecht in (online) shoppen en had dus Google lens gebruikt, maar daar kwamen deze hits niet uit. Dus, merci!
Ik heb deze gister gezien bij the cotton club in het alexandrium(Rotterdam)
Dankjewel! Ik ben gek op culottes en deze site had er super veel. Ik heb deze besteld
Mooi!
Met wat voor schoenen combineer je dit in de winter? Vind ik altijd lastig
Ik ben maar 1.56 en bij mij worden het een soort enkelbroeken. Draag er dr Martins onder of gympen met gezellige sokken!
Goed om te weten, bedankt! Ik woon helaas niet in de buurt van Rotterdam, maar ik ga deze week dan even bij een ander filiaal kijken (en anders die online opties doorstruinen)
Heeft iemand Dr. Martens met faux bont erin? Maakt het veel verschil qua warmte met normale docs of is het niet echt de moeite?
Ik heb 2 paar met nepbont, maar ik heb geen gewone om het mee te vergelijken. Ik vind ze wel heel fijn lopen, heb ze eigenlijk niet hoeven uitlopen.
Iemand die goede tips heeft hoe ik mijn donkergroene plissé rok wat minder casual kan combineren. Ik draag hem nu vooral met een witte of zwarte trui, maar ik vind het met een witte blouse gelijk erg stijf worden.
Gaat om deze rok:
Ik combineer dit meestal met een strakke coltrui
Lichtblauw of lichtgroen qua kleuren en zachte materialen zou ik doen. Of zo’n wikkeltop of coltrui inderdaad.
Dobkerblauw/ bruin of okerkleurige wollen truien
Spijkerblouse is echt een goede tip! Daar was ik zelf nooit op gekomen, dankjewel😊
Jullie ook bedankt voor de goede ideeën @Quinn @Lort @JaneDoe
Ja ik vind ze significant warmer! Ik heb 2 paar gewone 1460, drie laarzen van verschillende hoogtes en 1 paar Vegan 1460. Allemaal minder warm dan de Serena met nepbont die ik heb. Nadeel is wel dat ik geen dikke sokken in m’n Serena kan dragen
Selected femme!
Uhm ik wil nu ook een gouden plissé rok
Ik vind het soms zo jammer dat ik mij echt heel ongemakkelijk voel in rokken. Maar jij zou die hard rocken. Ik vind dat echt zoiets dat mensen op Vinted knallen omdat ze het niet aan durven te trekken.
Hahaha bedankt voor de tip, ik was zalando al aan het aanslingeren maar vinted past helemaal bij mijn duurzaamheids streak
En bedankt voor het compliment
@Adamas waar is die groene rok van als ik vragen mag?