Modetopic #2

Vind het je super mooi staan, maar ik denk dat als je twijfelt je het minder snel aan zou trekken misschien…

2 likes

Die van Teym is lekker warm (dikke stof) en valt mooi!

1 like

Grijs is dan altijd een hele mooie optie!

1 like

Cos en &other stories

1 like

Ik vind het breisel een beetje goedkoop ogen, daarom zou ik het ruilen.
Vind je laarzen trouwens wel heeeeel mooi, waar heb je die van?

2 likes

Ik ben opzoek naar een trouwjurk. Geen witte jurk. Het wordt gewoon een gezellige dag met een familie en vrienden. Een jurk die ik voor een bijzondere gelegenheid nog een keer kan dragen. Zalando/Bijenkorf sites doorgespit, maar vind het lastig. Ben ook wel kritisch… Ik heb onderstaande jurk besteld, maar hij was helaas te groot. Dit is wel een goed voorbeeld van wat ik zoek. Budget max €300,-
https://www.zalando.nl/boss-ebriella1_eosp-korte-jurk-open-blue-bb121c0ah-k11.html

Weet iemand nog leuke merken?

2 likes

Maje of Sandro?

1 like

Ik vind m te groot ogen, de laarzen zijn wel mooi!

1 like

Ik zie bij Maje al een leuke. Dankjewel, ik ga even verder kijken!

1 like

Als je daar niets ziet is Coast misschien wat.
En ik zou zeker ook even bij Otrium kijken.

1 like

Ja dat snap ik enigszins. Ik ga ben morgen weer ruilen. Thanks! Ze zijn van de mango. Wel van vorig jaar

1 like

Oh deze website kende ik helemaal niet! Ik ga er eens naar kijken.

@Louis oh teym heb ik idd al best lang op het oog dat ik dat een leuk merk vind. Die basic collectie enzo spreekt me ook wel aan! Goed om te horen dat de kwaliteit ook goed is.

1 like

Bij esprit zijn wel wat lange modellen te vinden, betaalbaar ook. Maar wat je zegt, vooral veel cropped modellen.

Zijn er hier mensen die de Acne pistol boots hebben en mij kunnen zeggen hoe de maten zijn? Op vinted staat er meestal dat ze groter uitvallen dan normaal, maar ik wil geen miskoop doen met tweedehands laarsjes die toch nog altijd €100+ kosten.

Ja die vallen groter. Ik heb een maat kleiner.

1 like

Zeker een maat kleiner nemen inderdaad!

1 like

Weet iemand of de beschikbare maten bij cotton club wel eens worden aangevuld? Ik houd de hele week een rok in de gaten, maar voor deze week blijft mijn maat uitverkocht :frowning:

Verder ben ik echt verliefd op onderstaande broek, ook van cotton club, maar ik kan hem niet meer op de website vinden. Is iemand deze broek toevallig ergens tegen gekomen? Of een soortgelijke broek van een ander merk?

5 likes

Zara heeft wel een bruine corduroy broek in de collectie maar geen idee of deze je bevalt.

3 likes

Of deze?

1 like

Ik heb zelf zo’n broek (model/kleur) van St Olivier, van vorig jaar. Ze hebben nu helaas alleen culotte model maar wellicht komt ie nog terug

2 likes