En soms vond je ook mooie afgeprijsde exemplaren op Otrium dot com.
2 is wat dynamischer qua kleuren
Klopt! Ben daar ook voor gegaan. Vind m alleen wel een maatje te groot maar kleiner hadden ze niet meer
Het oogt niet te groot en als je een dikke trui draagt, is een ruimere jas wat handiger
Dat is zo,
Thanks!
Thanks, ik heb net even gekeken en ik vind de modellen wel wat truttig, so the search continues
Gabor of Clarks! Heb nu zelf Clarks, vond Gabor net wat lekkerder lopen en leek beter bij mijn voet te passen maar vind allebei prima.
Ik heb een beige gebreid jurkje met col binnen gekregen van Mango, die ik aan wil met mn suede kniehoge laarzen, die een beetje taupe/grijsbruin zijn. Ik zit nu alleen mega te strugglen wat voor panty men daarbij aan moet? Zwart past niet, is er zoiets als bruine panties? Dragen mensen nog wel eens iets huidkleurigs als er maar een klein beetje been te zien is door de hoge laarzen?
Ik denk dat je wel bruine kan vinden, misschien bij Hema? Geen idee. Ik vind persoonlijk als je maar een klein stukje been ziet huidkleur ook kunnen zolang ze maar niet glanzend zijn haha
Wat zouden jullie doen? Ik heb jeans altijd al moeilijk gevonden, heb er ook maar een waar ik ook niet helemaal tevreden over ben. Ik heb nu een mom jeans besteld, en hij zit lekker, maar ik kom er niet helemaal over uit of hij gewoon slecht zit, of ik gewoon moet wennen aan mijn figuur (met forse, korte benen) in een spijkerbroek:
edit: poll vergeten
- houden
- niet houden
0 stemmers
Ik vind 'm bij je liezen/onderaan bij de zakken wel erg los zitten vergeleken met de rest. Denk dat dat alleen maar verder uitloopt.
Ik wil graag een ultiem comfy chille warme joggingbroek of vergelijkbaar. Hij moet wel een beetje geschikt zijn om mee naar buiten te gaan.
Heeft iemand tips en aanraders? Budget maakt niet zoveel uit wel pluspunten als het een beetje duurzaam ofzo is.
Deze staat nog op m’n wishlist, maar dit pak van Girlfriend Collective
En dan waren dit nog de meest flatteuze foto’s. Top, dank allen, ik stuur hem terug en ga weer op zoek!
Waar kan ik nog mooie klassieke pantalons kopen? Overal zijn ze tegenwoordig cropped/sigaar(?) vorm en dat staat gewoon niet bij mij.
Weet niet wat je budget is maar ik slaag altijd bij closed of filippa K
Filippa K kijk ik ook vaak naar maar is me toch net iets te duur.
Ja die kan je mss voordeliger shoppen via otrium. Andere mss Vanilia of Modstrom?