Misschien voor bij de spencer gewoon een tshirt eronder (korte of lange mouw) en dan met een wijde broek? Zo iets van dikkere stof maar geen blauwe jeanskleur lijkt me tof, wit eventueel?
Oohja dat snap ik wel, al vind ik het wel leuk maar mss zonder de riem. Idd wat @sushi zegt met een shirt eronder misschien, denk dat de blouse door de kraag het zo zakelijk laat voelen. Dat heb ik iig altijd maar ik hou er wel van dus draag het gewoon hahah
Iemand een tip voor dikke huissokken (fleece bijvoorbeeld) die tot je knie komen? Dus eigenlijk kousen. Liefst in een fysieke winkel.
Soxs
Ik vind streepjesshirts met lange mouwen heel leuk onder een spencer! En dan vooral van die shirts met stretch die echt strak om je armen heen zitten zodat je een leuk contrast hebt met de wijdere spencer.
Oh ja, dat is nog wel een idee! Denk dat dat wel bij mijn garderobe gaat passen.
Ben sowieso een beetje in een kledingcrisis omdat mijn figuur veranderd is door zwangerschap. Veel dingen in mijn kast passen me niet mooi meer, maar ik weet ook niet goed wat er dan wel bij me past. Denk dat ik wat items bestel via Vinted en daar wat mee ga experimenteren. (En hier om advies vragen, haha)
Iemand een tip voor een fijne, stevige zwarte legging? Die je ook buitenhuis kan dragen?
Oeh mooi merk! Wel prijzig, ik zocht eigenlijk iets goedkopers. Maar als ik dat niet kan vinden ga ik voor deze
Zou even bij de Bever kijken! Ik heb daar heel fijne gekocht, wel korter maar ze hadden veel verschillende.
Wie heeft de tip voor comfortabele nette pumps van Max 7-8 cm. Bij voorkeur 7
Kan zo’n teddy jas nog? Of is dat echt iets van vorig jaar?
En dan met of zonder capuchon? Ik draag heel vaak jurkjes… is dan zo’n kortere jas leuker?
Voor jurkjes lijkt me zonder capuchon mooier, met vind ik een beetje pyjama achtig. Verder zou ik schijt hebben aan wat wel/niet in is. Denk alleen dat deze jassen totaal niet warm zijn en ook niet regenbestendig
Dat idee heb ik heel vaak bij jassen die warm lijken door zo’n teddybeerstof of nepbont. Men roept dan vaak ‘zo warm!!’ maar wat ik altijd gezien heb zijn het van die jassen waar de wind gewoon doorheen waait.
Klopt! Ik heb ook zo’n jas en die is echt Dun. Kan ook niet tegen regen idd daar wordt het lelijk van.
Ik twijfelde ook over zo’n jas omdat ik bang was er volgend jaar weer op uitgekeken te zijn, maar ik heb er nu eentje voor een paar euro via vinted! Zag daar best veel van dat soort jassen op staan, misschien nog een tip als je het toch wil proberen maar minder geld uit wil geven
Ik ben op zoek naar een nieuwe tussenjas, maar ik weet niet zo goed wat. Ik heb nu zo’n camelkleurige mantel en die zit mooi, maar hij is eigenlijk te koud doordat hij maar twee knopen heeft en de revers open staan zoals bij een colbert. Ik heb er al een dikke sjaal bij geprobeerd, maar dat lost het niet helemaal op. Hebben jullie misschien een idee voor een tussenjas? Ik vind dat nette en lange wel mooi, aangezien ik ook veel jurkjes draag.
Mocht je toch weer een mantel als tussenjas willen. De mantels van scotch & soda hebben een drukknoop waardoor je de revers nog naar elkaar toe kan klappen als het kouden is. Dat doe ik altijd als het wat kouder is. (En daar dan weer de sjaal over).
Hier zie je hem zitten:
Oh dat is echt heel handig! Zoiets lijkt me perfect en er zit hier ook een Scotch & Soda in de buurt, dus dan kan ik gelijk even passen in de winkel. Thanks!
Goeie tip! Ik ga kijken
Ik heb fijne van Ara (o.a. Bij Schuurman te koop) met elastiek aan de bovenkant waardoor het niet zo knelt. Plus heeft echt een fijn voetbad!
M’n moeder zei dat stewardessen deze vaak dragen