Modetopic #2

Van Tommy Hilfiger! Vorig jaar eentje gekocht met mooie gouden knopen erop.

1 like

Misschien zoiets?

https://www.zalando.nl/mango-alpha-i-leren-jas-schwarz-m9121u0vg-q11.html

Of

https://www.zalando.nl/7eleven-lea-leren-jas-black-7e021u00z-q11.html

Zalando heeft best een heel groot assortiment leren jassen. Kan je ook makkelijk op filteren dus misschien kan je daar nog kijken :relaxed:

1 like

Ik zie dat ook werkelijk alles biker heet, haha ik dacht dat dat vooral die met die “schuine rits” waren, maar ook best cleane jassen met “gewoon” een rits in het midden vallen onder biker. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Wat zijn jullie favoriete homewear items/merken/winkels? Geef me alles wat fluffy, knuffelig, zacht, warm, teddy, fleece, cozy en cute is! Vooral op zoek naar onesies en gelijkaardige all-in-one dingen (zoals die giga hoodies bv, weet niet meer hoe ze noemen) maar ook lange bad-/kamerjassen, chillpakken met lange mouwen en benen, slippers en pantoffels!

2 likes

Bedankt voor de tip! Vind die eerste al super leuk. Ga ns zalando uitpluizen.

1 like

Ik ben al jaren (niet heel actief) op zoek naar het perfecte jeansshortje en ik ga volgende week nog naar de zon dus eigenlijk wil ik er nog een aanschaffen voor ik ga. Is het nu niet meer echt het seizoen voor natuurlijk, maar als iemand nog tips heeft hoor ik het graag :smiley:

Eisen: licht of iets donkerder blauw, niet te veel distressed, beetje mom model maar niet té.

Ik neem aan dat je er zelf al aan hebt gedacht, maar ik deel ‘m toch: een vintage jeans kopen en zelf afknippen?

1 like

Jaaa dat is zeker een optie maar dan moet ik wel de perfecte jeans vinden en hier zijn niet zoveel tweedehandswinkels! Dus ik acht de kans vrij klein dat ik een goede ga vinden, maar ik kan het proberen

2 likes

Een zwarte, maar wel nog transparante panty en dan een zwart stoer jasje en enkellaarsjes erbij zou ik doen denk ik.

3 likes

https://www.arket.com/en_eur/women/jeans/product.high-waist-denim-shorts-blue.0986421003.html

Deze van Arket! Echt mijn favoriet van de zomer. Hij valt ietsje langer dan andere korte jeansshorts, daar moet je wel van houden. Op Google staan foto’s van modellen die hem aan hebben. Ik heb hem wel in een maat kleiner dan normaal.

3 likes

Wellicht sacha, die hebben een mooie collectie nu vind ik

Weet je welke kleurtinten je goed staan? Dat kan soms ook al helpen als je meer kleur wil introduceren! Gemakkelijk om te beginnen is om te kijken of warme of koele tinten je beter staan. Koel bijv: bleekroze, groen, blauw, paars. En warm: oranje, bruin, rood, geel zalmroze etc!

Hij is al verkocht op Vinted, helaas! Maar ik had al besloten toch voor iets anders te gaan.

Ik heb van het voorjaar deze gekocht en heel veel plezier van gehad:

https://www.debijenkorf.nl/levi-s-high-waist-loose-fit-korte-spijkerbroek-2320048217-232004822200000/

Beetje mom jeans achtig, heel flatterend en volgens mij in meerdere wassingen/kleuren verkrijgbaar

2 likes

Ik zag trouwens ook soortgelijke shorts bij Zara eerder deze zomer, misschien daar nog even kijken? Volgens mij noemde ze het bermuda’s.

1 like

Ik heb deze zomer fijne gekocht bij de Zara

1 like

Ik heb een wollen trui met een kraag gekocht, wel met kortere mouwen.

Zoiets maar minder stijfjes. Kan hieronder een overhemd? Is dat niet gek, 2 kledingstukken met een kraag, bijv in het wit?

En de kleur is donker olijfgroen. Het is heel mooi maar twijfel een beetje hoe te combineren…

1 like

Hoe zouden jullie een zwarte spencer combineren zonder dat het gelijk heel zakelijk oogt? Ik heb een leuke zwarter gebreide spencer, maar met een witte blouse is dat heel zakelijk/bekakt en ik ben meer wat casual gekleed.

En dan heb ik nog onderstaande laarzen die ik heel graag weer vaker wil dragen, maar ik weet niet zo goed hoe? Met zo’n lange blouse vind ik het teveel twee uitersten qua stijl. Een kort strak rokje voel ik me niet zo prettig in.

Ik vind het juist met zo’n lange blouse heel leuk! En ik denk dat je hierover evt. ook de spencer aan kan? Ik vind met een blouse eronder leuk, wit of een andere kleur maar een andere leuke top kan ook. Ik heb bijv. een top met hoge kraag van doorschijnende stof die ik er ook leuk onder vind staan.

De laarzen zijn echt heel mooi! Zoals gezegd kunnen ze zo prima, vind heel leuk staan. Anders misschien met een broek of legging erin met een top erboven. Met een jurkje en panty kan ook. Of een lossere rok. Ik draag zelf ook wel eens hogere laarzen met een langere rok, vind dat zelf heel leuk maar moet maar net je smaak zijn natuurlijk.

2 likes

Ja, ik had dus de spencer er overheen aangetrokken, maar vond de combinatie niet zo geslaagd. Denk dat de onderkant van de blouse of langer, of korter had moeten zijn. En vind het heel erg geel/zwart zo.