Modetopic #2

Kleur, beige is saai. En het kan met de sweaters die je gepost hebt. Misschien is de elastiekband wel te zien met een overslagtop maar dat zou het enige zijn.

Misschien niet een tip die je zoekt. Maar ik heb zelf mooie tweedehands laarzen van clarks gekocht en de
schacht laten verbreden, dus wat elastiek ertussen. Gewoon eens om te proberen hoe dat bevalt en dat bevalt wel goed

1 like

Fuchsia, donkergroen, okergeel, petrol. Je kan met heel veel kleuren weg met dit. Geen witte sweater want dat zal dan niet matchen met het crème van je rok en dat is raar(vind ik).

1 like

Je kan op Vinted zoeken naar &otherstories sweaters. Ze hebben mooie in leuke kleuren en ze gaan lang mee.

1 like

Ik heb één trui van ze, die valt heel mooi en de kwaliteit is goed. Maaarrr, heb ook wel eens items gezien/gepast waarvan ik de prijs/kwaliteit verhouding niet zo oké vond (te duur en te weinig bijzonder qua kwaliteit en pasvorm enzo).

1 like

Heeft iemand toevallig een gouden tip voor mij?
Ik zoek een mooi tijdloos zwart leren jack, maar wil:

• géén biker model
  • geen opvallende ritsen e.d.
  • wel iets met een kraag
    En ik draag hem als tussenjas… dus niet echt om binnen te dragen.

Liefst wel echt leer, heb nu een vegan variant maar ben niet zo blij met de kwaliteit (is na een jaar of 5 jaar op aan het raken).

1 like

Heb je al bij Arma gekeken? Ik heb daar twee leren jassen van, donkergroen en zwart, en gaan allebei al jaren mee. En ze hebben allerlei modellen!

Mooi merk inderdaad, maar zij hebben vooral veel biker achtige modellen. Dus daar heb ik nog niets leuks tussen gevonden.

2 likes

Hoe zouden jullie onderstaand jurkje combineren? En dan bedoel ik vooral qua panty/schoenen. Kan een zwarte panty hieronder? Of is dat raar en is dit meer een jurk voor de zomer met blote benen?

1 like

Ik vind zelf zulke lichte jurkjes niet zo mooi met een donkere panty, maar bij mij blijven ze daarom altijd in m’n kast hangen :joy: dus ik lees mee voor goede tips!

1 like

Haha ja ik twijfel daarom dus ook. Heb 'm als favoriet opgeslagen op Vinted maar ik wil hem gewoon nu dragen en niet wachten tot het ooit weer zomer is.

1 like

ik haat zwarte panty’s en ben 100% team huidskleur panty’s :v::v:

ik ben helemaal fan van de chunky loafer met hogere sokken, zou ik wel leuk contrast vinden met zo’n jurkje. overknee laarzen in een kleur die matcht met je tas of zwarte docs of ander van dat soort laarsjes lijken me er ook bij staan. oversized blazer er over als jasje en prima herfst outfit

5 likes

Soms hebben ze best aardige jassen bij van die leerwinkels.

Ook veel ordi de jordi maar soms ook mooie exemplaren. :slight_smile:

3 likes

Ik heb een winterjas van Sessun en ben er echt zó blij mee, is echt elke cent waard en zo lekker warm. Kwaliteit is heel goed (maar wel pas vorig herfstseizoen gekocht).

Ik ben compleet kansloos met mode, kleren en mijn figuur, maar wil na mijn bevalling heel graag mijn kledingkast een upgrade geven en me weer lekker voelen. Heeft er iemand ervaringen met websites waar je kledingboxen kunt bestellen met outfits, bijvoorbeeld?

1 like

Hele lichte grijze of navy blauwe panty misschien, doorschijnend dus niet dik. En dan met zwarte stoere enkelboots

1 like

@Sia Hmm, ik ben niet zo van de huidskleurige of andere kleuren panty’s eigenlijk denk ik. Voel me dan meestal 40 jaar ouder ofzo.

Denk dat ik toch voor een wat donkerder jurkje ga waar ik mijn zwarte laarzen bij aan kan.

3 likes

15 of 20 denier kan prima hoor, zolang de panty maar doorschijnend is

haha wat hebben huidskleur panty’s met 40 jaar ouder te maken? ordinair hoor ik vaak als tegenargument maar ouder nog nooit gehoord

2 likes

Denk omdat mijn moeder ze altijd draagt, haha.

1 like

Iemand tips voor een simpele, zwarte, wollen mantel die mooi getailleerd zit? Niet met zo’n lint als badjas maar met knopen.