Ik krijg deze jas maar niet uit mijn hoofd ik hoop zo dat die niet gaat passen of te lomp staat (160 EUR, valt op zich mee maar wil liever geen wol kopen)
Mocht iemand op een website een enigszins betaalbare roestbruine blazer vinden dan houd ik mij aanbevolen.
Wellicht bij de WE? Ik ben zelf fan van de blazers met stretch. De tweede is iets donkerder.
Ik zag dit hele pak hangen vorige week en canāt stop thinking about it. Alleen die broeken zijn altijd te lang bij mij, moet ik die weer korter laten maken.
Iemand een idee waar deze jas nog te koop is?
2e hands mag ook
Ben nog steeds op zoek naar een warme wind en waterdichte jas voor de dagen dat ik op/naast de sportvelden moet staan.
Ik heb een heel fijn merino wollen longsleeve van arket. (Aanrader is vooral merino, niet per se arket)
Ik ben tijdens mijn lunchpauze in de gietende regen naar de Zara gewandeld om die jas te kunnen passen. Hadden ze hem helemaal niet?? En online zijn alle maten (M en L) uitverkocht en staat er coming soon?? Hallo Zara ik dacht dat jullie aan massaproductie deden?
Nu wil ik die stomme jas nog meer
Hmmik denk dat armedangels en evt twothirds wel katoenen vesten hebben. Laatst kan ook wel met wol zijn?
Ik ga ff hier posten. Ik ben op zoek naar een stoere jurk om te kunnen dragen met een panty en veterlaarsjes.
Ik ben 1,70 en heb maat M.
Eisen: komt tot ongeveer te knie
Niet van polyester
Beetje degelijk. Geen missguided nakd loavies
Schoudernaden Ć³p de schouder, dus niet afgezakt of vleermuis of iets anders
Zwart
Diegene die het vindt mag een affiliate link plaatsen nee grapje maar ik zou heel blij zijn want ik haat deze zoektocht.
Wat ik bijv leuk vind is een jurk van sweaterstof of een jeansjurk met knopen maaar het is niet helemaal wat ik zoek nu
Misschien niet jouw ding maar heb je al bij C&A gekeken? Is vaak een hit or miss maar zag zoiets bv:
Ik vind m niet super zo met die vlakken en de materialen zijn: 41% Acryl, 27% Nylon, 25% Polyester, 4% Elastaan, 3% wol. Dat houdt mij niet warm helaas.
Kleur model en lengte vind ik wel leuk. Lastig ben ik he!
Oh ja heb niet naar het materiaal gekeken haha. Het is goed om kritisch te zijn hoor, dan doe je volgens mij de minste miskopen.
Oh ja bij Armed Angels zie ik al heel wat leuks, bedankt voor de goede tip!
Heb je al bij by bar gekeken?
Deze heb je al gezien wrs?
Ik weet niet precies wat polyamide voor stof is, of dat teveel op polyester lijkt
Dankjewel!! Vind ze leuk.
Zwart is altijd zo slecht te zien op je mobiel. Ik ga nog ff op mān laptop kijken morgen!
Deze van &otherstories zijn misschien ook opties?
https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/midi-dresses/product.wrap-midi-dress-black.0845339004.html
https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/mini-dresses/product.tiered-mini-lace-dress-black.0923585001.html
https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/mini-dresses/product.embroidered-button-up-ruffle-mini-dress-black.0904280001.html
Ja sorry kom ik wƩƩr mer armedangels, maar ik zoek een soortgelijk jurkje met soortgelijke eisen en heb deze op nn lijstje staan nu:
Aangezien het thuiswerken weer begintā¦ heeft iemand tips voor fijne leggings die niet afzakken?
Loopt de Leviās 501 nog een beetje uit? Heb hem in de maat genomen die ik normaal van Leviās heb, maar hij zit echt strak.