Modetopic #2

Ik heb geen aanwezige bilpartij maar vind sowieso niet fijn als mijn kont te zien is, ik draag zulke dingen altijd met langere blousejes of een shirt met een vestje of blazer erover. Is net wat meer nadenken over hoe te combineren maar vind het eigenlijk altijd wel te doen hoor! Dus zeker kopen als je hem weer eens tegen komt.

1 like

Er staat per artikel hoe het valt. Of bijv. voor een aangesloten fit kies je je eigen maat, voor een oversized fit kies dan een maat groter.
Zou daar dus even kijken! Verschilt een beetje per artikel.

@Chicago had ik laatst ook. Levering duurde bijna 2 weken en klantenservice ook rijkelijk laat met hun reactie. Wel met excuus omdat ze drukker waren. Gok en hoop dat t bij jou ook goed zal komen!

1 like

Ik vraag mij dit ook heel erg af. Had een broek en blazer besteld in de maten die ik normaal draag (jasje maat kleiner dan de broek) maar de blazer past precies en de broek lijkt gewoon wel een paar maten groter?? Lijkt bijna alsof ze er een verkeerd maatlabel ingenaaid hebben. Ik snap er niks van!

2 likes

Ik heb de broek net nog gehaald in de winkel!

8 likes

Altijd als ik deze jurk weer voorbij zie komen krijg ik spontaan dat deuntje van Brein in mijn hoofd omdat ik die jurk iets ouderwets en middeleeuws vind hebben. Maar ergens vind ik hem ook wel leuk. Maar ik twijfel. Wat vinden jullie?

• Ja leuk!
  • Nee gadver jaar nul

0 stemmers

Ik vind m echt geweldig!

2 likes

Ik vind het ook een superleuke jurk maar die witte laarsjes de outfit verpesten.

2 likes

Ja he dat staat echt niet

Wie weet van welk merk dit is? Via linda website wordt doorgelinkt naar bol.com site maar daar staat ie niet

De muts of de jumpsuit? De muts is van Fjallraven.

Edit: de jumpsuit is van Harper & Yve

Beide gevonden met Google Lens

3 likes

Sorry de jumpsuit idd!
Dankjewel!!
Google lens doet het niet bij mij

Ik zag net deze combinatie van Costes:

Gevalletje heel tof van veraf maar kwalitatief teleurstellend van dichtbij. :’(

5 likes

Heel jammer, prachtig pak!

Ik wilde een item retourneren bij shein en toen kreeg ik deze melding:

Betekent dit dat ik het item mag houden en er niet voor hoef te betalen? Beetje weird, er is een reden waarom ik het wil retourneren.

Ja, je mag het artikel dan houden. De kosten om te retourneren zijn hoger dan de waarde van het artikel dus mag je hem houden.

3 likes

‘uw geluksdag’ alsof je blij wordt van het houden van een artikel dat je eigenlijk niet goed vond :upside_down_face:

11 likes

Ja daarom. Er is niks mis met het jurkje maar hij staat me gewoon niet. Het is niet zo dat ik hem nu ineens wel ga aandoen. Ach misschien kan ik er iemand anders gelukkig mee maken.

Wat dragen jullie tijdens het uitgaan? Ik ben echt op zoek naar wat leuke dingen, maar weet gewoon niet zo goed waar ik naar moet zoeken…

Meestal spijkerbroek, croptop en allstars maar ik ben ook gewoon niet glamourous.

1 like

Wat vinden jullie de fijnste hemdjes/singlets voor onder kleding?

Ik draag dat eigenlijk nooit maar heb nu een aantal semi/sheer shirts waarbij het eigenlijk wel nodig is.