Een broek met niet zoveel stretch heb je dan nodig. Ik vind de Oki en de Mocki van Monki fijn, die zijn wat stugger.
Ik vind die van H&M erg fijn! De super skinny high waist, die staat ook niet zo open aan je taille
Welke broeken werken goed als je een vetrol hebt op je onderbuik? Of fupa?
Broeken die een strakke band hebben creëren het juist extra dus ik dacht een broek van beetje dikke stof waarbij de band niet strakker is dan de stof eronder. Iemand met een vergelijkbaar probleem die een goede broek heeft gevonden?
Of een mooie dikke legging en een wat langere blouse of trui… zou dat leuk staan? Iemand een aanrader van leggings?
Ik word gek van zalando, elke keer als je even uit de app gaat, reset ie je zoekopdracht en filters. Dan kom je weer bij “home” uit. Zo kan ik niet lekker shoppen.
Ik heb morgen ook wel tijd om fysiek te winkelen in Utrecht. Aanraders voor winkels waar ik zou kunnen slagen? Ga sowieso naar de winkel van @Silica want zonder goede bh staat niks leuk bij me
Ben je niet meer tevreden over die Everlane-jeans? Ik heb ze nooit meer gekocht, haha. Ik heb eigenlijk per toeval twee Pepe Jeans en die vind ik wel fijn qua vetrol-fupa-camouflage, zijn dik/stug. En ze hebben lengtematen.
Veel te klein geworden hoop ze wel weer te gaan passen maar op dit moment gaat dat niet
Fupa is dan ook echt zeer aanwezig nu
Voor broeken in Utrecht moet je bij de rode winkel zijn! Hebben een mega assortiment en ik vind de service heel chil.
Ik zoek naar mooie tops om straks mijn nieuwe tattoo goed in te laten zien haha. Hij zit op mijn rechterarm. Iemand tips? Bijvoorbeeld mooie off shoulder tops oid
Pff besteld bij Stronger, vorige week woensdag. Alleen een ontvangstbevestiging ontvangen en een betaal ding van klarna. Verder niks gehoord en geen bestelling ontvangen. Berichtje gestuurd via facebook, email en chat maar krijg nergens respons.
Heb voor meer dan 100 euro besteld
Ik heb ze op YouTube weleens prairie jurken horen noemen!
Wat voor schoenen kan ik het beste onder enkelhoge mom jeans trekken? Ik draag nu altijd sneakers, maar straks als het weer kouder wordt, moet ik echt op zoek naar iets anders. Ik heb wel enkellaarsjes, maar ik vind dat zo suf staan. En combat boots zijn totaal niet m’n stijl. Iemand tips?
Love kleine truttentasjes mijn favo is nog steeds eentje van de kringloop.
Edit: ze zijn big zo te zien op de site.
De leukste wandelende slaapzakkleur?
Welke kleur ogen heb je? Volgens mij heb ik ze wel eens gezien op foto’s en denk dat de tweede die bovenaan staat, de pistache kleur ze echt laat poppen!
Die fel blauwe vind ik een beetje een Anwb kleur
Ik weet niet hoe het kan maar op een bepaalde leeftijd ga je deze kleur ineens mooi vinden:
Grijsblauw
Ik heb vandaag voor het eerst zo’n Costes riblegging aangehad en hij stond van voren zo mooi, maar ik heb zo’n aanwezige bilpartij in de broek dat ik 'm niet durf te dragen ben ik bang.
Zo stom dat ik daar zo onzeker van word, want ik kreeg gewoon een compliment van een onbekende toen ik 'm aan het passen was.
Gewoon dragen hoor. Als ik vrouwen met die broeken zie lopen en het is niet zo’n exemplaar dat ontzettend doorschijnt ben ik jaloers op de bilpartij.
Eens met @Paranimf! Ik heb die broek ook, maar zou willen dat ik er de goeie billen voor had
En anders als je je er minder prettig bij voelt een langere top of jasje erover?
Oke oke haha. Ik heb ook een foto gemaakt en dat is natuurlijk ook vanuit een gedraaide wokkel-hoek dat het meer opvalt en het misschien groter laat lijken.
Ik wilde broek bestellen om thuis nog even goed te kunnen kijken zijn mijn maten uitverkocht en ik kan morgen niet naar de winkel.
Langer jasje of trui had is inderdaad ook nog een optie.
Oversized blouse een idee?