Modetopic #2

Wat wil je qua model? Hoe groot? Materiaal? Waar ga je ‘m voor gebruiken? Welke kleur?

Hou zelf het meeste van leer en qua kwaliteit vind ik bijv. Liebeskind fijn, maar grotere tassen kosten daar gauw 200/250 euro. Handtasje lukt nog wel rond de 100. Grotere leren tas voor 100 wordt sowieso wel lastig, of je moet toevallig al ergens tegenaan lopen in de sale!

Heb zelf ook een grote longchamp le pliage, maar dat is een groot vak en de hoekjes slijten relatief snel maar dat kan ook aan mijn lompigheid liggen :woman_shrugging:

1 like

Welk formaat?

Ik heb regelmatig leuke leren tassen gescoord van 80 a 100 op Zalando Lounge (o.a. van Rebecca Minkoff en Liebeskind). Sommige tassen waren normaliter 250+ euro etc.

1 like

Ik wil het liefste leer idd. Er moet wel het een en ander in kunnen want ik heb 2 kids dus nogal eens troep mee.

Ehm, ik vind shoppers altijd wel mooi, vind het lastig, heb niet echt een model in mijn hoofd ofzo. Wil wel graag een zwarte

Mypaperbag? Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt weet wat die kost, maar dat is een shopper model. (Ok ik zie nu dat ie duuuuurrr is)

Maar verder wordt het echt wel een lastige kwestie als je leer wilt en wat groter ben ik bang tenzij sale! Ik zou bijv. een op the little green bag kijken. Daar hebben ze veel verschillende merken en kun je filteren op model en materiaal. Zitten wel wat shoppers in de sale bij onder de 100, wellicht iets naar je gading. Hebben ze oa cowboysbag, o my bag, shabbies etc. Dat is allemaal wel degelijk voor zover ik weet.

Van de zalando lounge app, iets voor jou?
Zelf wilde ik deze ook maar heb veel zwarte leren tassen :sob:

Superleuke tas, wilde hem bestellen, geld is afgeschreven maar toen was er een fout…
Nu is het geld wel afgeschreven maar geen bestelling geplaatst. Durf nu niet nog een keer te bestellen

Met de code ARKETSTUDENT krijg je 14% korting. Echt een random percentage haha maarja alle kortingen helpen!

2 likes

Nee ik kreeg hem wel omdat ik studeer maar vriendinnen hebben hem ook gewoon kunnen gebruiken

Oh neee wat kut :frowning: Sheisseeee. Heb je al klantenservice gecontracteerd?

Ja, het wordt als het goed is binnen 3 dagen terug gestort. Maar ik baal ook als een stekker nu en durf niet nog een keer te bestellen…

Maar vond hem echt mooi en wilde hem ook hebben :sob:

Ik heb vorig jaar deze jas gekocht: https://www.lolaliza.com/nl-nl/jas_met_grote_kraag_en_ceintuur-black-23000262_1119.html
En ben nu op zoek naar een bijpassende sjaal. Ik vind het zelf lastig om te bedenken welke kleur hier nou het mooist bij is… Iemand tips?

Hmm ja ik vind het zelf lastig. had vorig jaar zwart of donkerrood/paars maar dat stond niet. lichtgrijs ook niet, maar misschien moet ik eens donkergroen proberen! Blauw vind ik denk ik te kil.

Antraciet, chocoladebruin, cremewit?

roestbruin, bordeaurood, zeegroen, donkergroen, pumpkinoranje, navy, mosgroen.
Heel veel kan.

Edit:

Ik vind dit zo tof allemaal:

2 likes

Heeft iemand een tip voor mooie truien (crew neck of kraag) of vesten zonder wol? Dus wel de look van een wol/knit maar dus niet de stof? Zie zoveel moois bij Sezane, Other Stories en Arket maar bijna overal zit wol in.

Ik vrees dat je dan eerder moet kijken bij Bershka, Gina Tricot en andere goedkopere ketens want die gebruiken vaak geen wol.

1 like

Cos, l’envers

1 like

Thanks voor de tip. Het probleem is dat ik ook liever niets synthetisch wil. Liever katoen ofzo. Best moeilijk te vinden. :frowning:

Ook niet bij Only of Vero Moda? Daar heb ik er vgm een paar van. Kga ook even kijken :smiley:
En anders bij Otto of Wehkamp als je zoektermen ingeeft (?)

1 like

Ik heb een gebreid katoenen vest van cos, volgens mij hebben ze ook gebreide truien van katoen!

1 like