Haha mega contrast wel! Ik heb het iig allebei. Zat te denken dat wit misschien ook wel fraai is?
Framboos, wit, Bordeaux
Ik moet eerlijk bekennen dat ik op tanden na geen fan van wit ben maar het kan natuurlijk wel
Mân geld is even op maar ik heb de tips zeker opgeslagen!
Felrood, de kleur van power en ambitie
Wild things collectables misschien? Die hebben ook wel veel met steentjes, maar misschien is het te basic.
Beetje flashy mag wel dus? Vind oranjerood mooi contrasteren tegen mintgroen.
Ik heb binnenkort een bruiloft op het strand. Het thema is strand/chique. Ik heb overal wel een beetje gekeken, maar verdrink een beetje in de mogelijkheden (zoals honderden jurken bij Asos). Wat zouden jullie aandoen? Heeft iemand een prachtige jurk gezien die in het thema zou passen?
Zoiets?
ik heb net 20 witte t-shirts besteld bij zalando ik vervloek die eeuwige zoektocht, hoop dat er iets tussen zit
Ben benieuwd of er eentje tussen zit! Vind de zoektocht naar het perfecte witte t-shirt ook verschrikkelijk. Ik heb nu eentje van Uniqlo die wel in de buurt komt, maar nog niet helemaal.
ik houd van boxy en oversized, dus heb nu alleen mannenshirts besteld.
het perfecte model is gewoon een zeeman herenshirt dus ik zoek eigenlijk gewoon die met een dikke niet doorschijnende stof
Ik kan je de Chris van goature aanraden!
thanks, ziet er op zich goed uit, maar hij lijkt een beetje off white?
O ik vind hem wel echt spierwit in het echt!
Wat een super mooi jurkje! Zou willen dat ik vaker gelegenheden heb waar ik zoiets aan zou kunnen, dan had ik 'm meteen besteld.
Echt hĂš
nice! als er niets tussen mn bestelling zit ga ik hem bestellen, dankjewel
Oorbellen van A beautiful story?
Ik heb een winterjas van Save the Duck. Beste aankoop ooit! Draag heb al 3 winters en hij js Ă©cht nog als nieuw. Het was wel een wat duurder model dus wrs niet vergelijkbaar met alles wat ze aanbieden, maar over het merk in zijn algemeenheid ben ok wel te spreken. Men jas is gevoerd en heeft zelfs nog een tweede losse voering. Ik heb het afgelopen winter vaak zonder die 2e voering gedaan. De voering is dus niet van dons maar is wel zo comfortabel. Geen âgoedkoopâ gevoel, zoals synthetisch gevoerde jassen kunnen hebben. Dat je het koud hebt maar toch zweet omdat ze jas niet ademt. Als dat een goede beschrijving is