Zelfde eeuwige struggle hier! Ik heb nu een blazer waarvan de voering een polyester-viscose mix is en misschien is het wishful thinking maar ik heb het gevoel dat het daarmee net ietsje minder erg is. (Maar ik kan mijn zweet niet eens ruiken sinds ik covid heb gehad ik februari dus eigenlijk heb je hier niks aan haha)
Hehh, waar zit dan de plakstrip?
Zelf geen ervaring mee, maar ik zou dan een tepelsticker of gewoon een pleister tussen de tape doen om dat te voorkomen
De plakstrip zit in de oksel van de blazer zodat de zachte kant in je eigen oksel zit en het zweet absorbeert. Of het lekker zit: geen idee
Ik heb binnenkort een bruiloft en zoek nog opvallende oorbellen voor bij m’n jurk. Nu vond ik deze, maar als ze niet goed zijn moet ik ze zelf retouren (naar Spanje) en krijg ik een tegoedbon. Ook vind ik ze best prijzig, maar dat heb ik er in principe wel voor over. Ik vind het zelf wat lastig zoeken naar dit type oorbellen. Ik heb de basic websites, zoals Brandfield en Wiezewasjes, al gehad. Weten jullie merken die deze stijl oorbellen verkopen (liefst uit/in Nederland)?
Qua stijl vind je misschien iets bij oliver bonas? (Ik weet niet zeker of ze naar nl shoppen) https://www.oliverbonas.com/ie/jewellery/category/earrings-studs/statement-earrings
Oh, dit ziet er inderdaad heel leuk uit! Ik zie ook dat ze verzenden naar NL maar dat dat tot 6 weken kan duren. De bruiloft is binnenkort al, dus durf dat risico niet te nemen. Maar bedankt voor je tip, ik ga zeker nog eens rustig rondkijken voor een andere gelegenheid
Oliver bonas is ook via Zalando te koop, volgens mij
Strass Decor Drop Oorbellen | SHEIN Nederlandjewelryandwatches1_12_7real_1757~~0
Geometrische Charm Drop Oorbellen | SHEIN Nederlandjewelryandwatches1_12_7real_1757~~0
Tweekleurige geometrische oorbellen | SHEIN Nederlandjewelryandwatches1_12_7real_1757~~0
SHEIN is wel snel. Ik zou het zelf niet kopen maar heb wel vriendinnen die er over te spreken zijn.
Qua merken kun je LOTT en snö bekijken
Zara, mango, asos geprobeerd?
Ik heb binnenkort een gala in thema Great Gatsby. Heeft iemand ideetjes waar ik een mooie jurk kan vinden? Liefst niet te veel verkleedfeestje-vibes en budget ong. 80 euro (maar liever minder)
@Doperwtje Heb je iets gehad aan de tips om een nieuwe garderobe op te bouwen?
Zoiets misschien?
Welke maat heb je? Ik heb nog zoiets ergens liggen, ook ooit voor een gelegenheid gekocht maar draag ik toch nooit meer. Ik zal even een foto zoeken.
Edit: gevonden
Thanks, maar ik koop zelf ook liever niet via Shein.
@Schaakmat Ga gelijk kijken!
@Sia Het liefst koop ik iets van kwaliteit (en het allerliefst duurzaam, maar dat is best lastig). Maar mocht ik elders niks kunnen vinden is dit idd wel een goeie.
Vintage winkels wellicht
Misschien past iets van Studio Nok Nok in dit stijltje? Duurzaam uit Belgie
Laura Dols in Amsterdam heeft mooie vintage feestjurken, maar niet echt bij je in de buurt geloof ik
Weet niet welke maat je hebt maar op Vinted staan ze ook:
Maat XS
Maat S
Maat M
Maat L https://www.vinted.nl/dames/kleding/jurken/middellange-jurken/1271149080-jurk-frock-and-frill
Ik heb even hulp nodig met nagellak kiezen bij mijn sollicitatie-outfit morgen. Ik trek een zwarte pantalon, een mintgroene blouse en witte air max 90’s aan.
Het is een interne sollicitatie dus de mensen tegenover verwachten me ook niet in een jurkje ofzo, plus in de functie hoef ik ook niet jasje dasje gekleed. Welke kleur nagels zal ik hierbij doen? Je kan het zo gek niet bedenken, ik heb het. Maar zoveel keuze maakt het ook lastig kiezen haha.
Bordeaux voor safe voor minder veilig okergeel