Levi’s wedgie
Monki Moluna
Ik zou zoeken op ruffle/broderie
en hoewel dit officieel geen peasant blouse is, krijg je wel soortgelijke producten te zien als je die termen gebruikt.
Heeft iemand wel eens besteld bij Jemapelle? Is dat gewoon oke?
Alexander vind van niet maar het gaat hem eigenlijk geen hol aan.
Dit vind ik wel typisch twee exact dezelfde comments.
Maar het ziet er onschuldig uit.
Niet besteld maar ken het al wel jaren! Zou er dus zelf met een gerust hart durven bestellen.
Ze hebben veel goede facebook reviews zie ik.
Mijn moeder heeft er wel vaak wat besteld, absoluut een prima webshop/winkel
Ik heb niet zo veel fashionkennis haha, dus wellicht voor mij een vraag en voor de rest van de wereld een weet - maar ik zoek mooie leren sandalen, donkerbruin of evt zwart, waar je ook fijn en lang op kan lopen. Heeft iemand misschien een tip?
Met of zonder hak?
Van of platte sandalen kan je eens bij Timberland kijken, daar hebben ze er kwalitatief goede.
Deze bv:
O ja goeie, zonder hak want heb zwakke pootjes, dus dit is meteen een goeie tip! Dank je!
Ik heb dit jaar de Maruti Bear sandalen gekocht en vind ze erg fijn lopen.
Daarnaast heb ik ook al meerdere modellen van Teva gehad, sommige echt als wandelsandaal -dat standaardmodel met canvas en klittenband- maar ze hebben ook fijne leren modellen zoals deze:
ik zou dan persoonlijk, met zwakke voeten, iets met een dikkere zool nemen, en liefst wel ook grip onder de zool zoals deze timberlands hebben. maar ik merk zelf zo veel verschil in voet/rug etc pijn als ik op mijn flatform teva’s loop tov sandalen of slippers met een dunnere zool. nu hoef je natuurlijk niet direct een flatform hoogte maar als je googlet op “leather sandals flatform” of “leather sandals thick sole” krijg je best wat resultaten met een iets normalere hoogte maar wel dikker dan hierboven.
Panama jack sandalen lopen ook fijn!
Heeft iemand een tip waar je goede fashion tape kan halen?
Ik heb wel eens horrorverhalen gelezen van tape die té sterk vast zat en huid meetrok, doe je dan nog iets over je tepel om dat te voorkomen?
Hebben jullie ervaring met de jassen/een jas van Save the duck? Ik zoek een tussenjas maar wel eentje die warm genoeg is voor iemand die het snel koud heeft . Ik vraag me dus vooral af hoe warm de jassen zijn en hoe de kwaliteit is. Andere tips voor warme tussenjassen zijn ook welkom!
Ik vind een hemdje met een blazer heel leuk om aan te doen, maar ik merk dat ik dan toch wel sneller ga zweten dan wanneer ik een shirtje (dus bedekte oksels) onder de blazer aan doe. En het zweet gaat dan toch in de blazer trekken en voel me dan niet zo fijn met de geur gedurende de dag zelf. Heeft iemand tips voor zweten + hemd/blazer?
Mensen plakken soms inlegkruisjes in de oksels die het zweet opvangen, gebeurt in tv-land veel maar hoe het is in het gewone leven weet ik niet.
Zie het al helemaal gebeuren dat zo’n ding dan net uit mn kleding valt op werk
Hahaha nee dat moeten we niet hebben