Modetopic #2

Nee alleen in zwart! Ik zou een licht kleurtje ook wel leuk vinden ja! Ik keek eerst voor geel maar vind meer richting oker denk ik niet zo leuk erbij

Denk dat bij je jurk een truitje er leuk overheen kan! En dan je trui onder een riempje zodat die cropped is of met een elastiekje.

1 like

Dat jurkje is van Fabienne Chapot toch? Ze verkopen ook mooie pumps, zowel open als dicht, misschien kun je daarvan nog iets vinden!

Ik had zelf deze schoenen biiiijna aan onder mijn trouwjurk:

Maar ben toch voor deze gegaan:

https://www.zalando.nl/pura-lopez-sandalen-metal-platinfun-pu211a039-f11.html

Alleen dat waren wel zitschoenen :sweat_smile:

5 likes

Ja is van Fabienne chapot! Ik ga kijken!

1 like

Oh, ik heb trouwens ook brede voeten en die van Fabienne Chapot passen mij goed qua breedte!

wat een leuk jurkje! Ik vind je schoenen een mooi model hebben, ik zou zelf eerder voor een knalkleur gaan, fuchsia of hemelsblauw ofzo.

2 likes

Ik houd voor mezelf niet zo van koele felle kleuren! Draag altijd meer neutrale tinten

@SpeedOfSound op de site van Fabienne chapot zie ik nu geen pumps, misschien is dat niet het goede seizoen nu ofzo? Zag er bij otrium nog wel wat maar niet echt iets geschikts

Ik heb een bruiloft en het thema is festival (chique) :tired_face: what to wear?

Ik ben afgelopen jaar redelijk wat aangekomen waardoor ik van heel slank naar ‘slim thick’ (zo noemt m’n vriend het :sweat_smile: ) ben gegaan. Vroeger kocht ik bijna al m’n kleren zonder passen want alles paste toch, maar nu ben ik echt aan het sukkelen met onderstukken. Ik krijg broeken zonder rek/elastische band moeilijk over m’n billen en dijen, maar anderzijds zit het dan rond mijn taille veel te ruim. Ik heb tot nu toe enkel in de kringwinkels gekeken maar daar werd ik al wat moedeloos door al het gepas dus ik vraag maar hier eerst eens voor ik naar de ‘echte’ winkels stap.

TLDR: wat is een goeie jeans (of jeansmerk) voor iemand met een vrij smalle taille maar redelijk wat kont en dijen? Graag high waisted en mom, boyfriend of andere lossere fits. Liever geen jeans van 100 euro ofzo maar ik sta open voor alle suggesties!

Ik zou echt niet weten wat aan doenđŸ˜©. Op festivals draag ik een short en top met sneakers
Oh neen TML droeg ik een zilveren pailletenbroek

Ik denk dan aan een beetje boho stijl ofzo? En dat het wat stoerder mag. Ofja stoet is niet het juiste woord, maar misschien snap je wat ik bedoel gaha!

Misschien kun je op pinterest de dresscode eens opzoeken? Of de ceremoniemeester appen what the hell ze bedoelden :joy:

Ik zou denk ik een zwierig jurkje aandoen en iets in mijn haar doen, een bandje of bloemen.

Maar met zo’n dresscode verdien je het dat er mensen zo komen hoor:

image

Of juist in een oud t shirt met kaplaarzen

17 likes

Bij mij passen de mom jeans van h&m het beste. Klein beetje een gat bij de rug nog, maar relatief weinig.

1 like

Bij mij passen broeken van het merk rolla’s heel goed! Laatst eentje geprobeerd via zalando, die in de sale was met 50%! Smal in de taille maar als je billen en heupen hebt valt hij heel mooi. Hij is alleen bij mij wel net iets te lang, maar prima op te lossen door hem om te slaan. Ook zit ie echt mega lekker! er zit geloof ik wel een beeetje stretch in maar het voelt verder wel als een echte jeans!

1 like

Thanks voor de inspo

4 likes

1 like

Ik paste deze week dit vestding van Vanilia maar ik heb het toch maar teruggehangen. Heb al iets van teddystof en moet het ook weer niet te bont maken. Maar ik vond het wel een leuk item voor het najaar.

Dat witzwarte is een mondkapje geen slabbetje :wink:

8 likes

Jammer dat het geen bomberjack model is, die kleur is wel echt :heart_eyes:

Er zijn tegenwoordig ook een hoop ‘stylisten’ via instagram te vinden. Soms een beetje zweverig, maar wat ik er van lees ziet het er altijd wel leuk uit

1 like

Ik ben zoals mijn vriend het noemt ‘lekker zandloper figuur’ en moet zeggen dat ik Reiss (die hebben Engelse maten dus een size 10 - dat zit mooi tussen een S en M in) fijn vindt, verder broeken met voldoende elastaan (3 a 4%- maar niet voor jeans) en flared broeken. Moet zeggen dat ik H&M echt verschrikkelijk vind maar dat Zara juist soms pareltjes heeft. Verder vind ik Massimo Dutti ook fijn als je het goede model hebt, en broeken van CVRD. Het is toch helaas altijd wel passen omdat maattabellen gewoon voor elk merk anders zijn, dus dat is helaas wel een nadeel. Ik draag niet veel jeans, maar m’n fijnste zijn van Zara en Massimo Dutti en Expresso

1 like

Aah ik herken me hierin. Ik heb nu in mijn kast liggen:

• Levi’s Mile high super skinny
  • WE high waist flared jeans met stretch
  • H&M shaping ultra high ankle jeans
  • H&M shaping high jeans
  • Costes flared legging

Ik koop het liefst iets met stretch (zijn ze allemaal), aparte lengte en breedte maat en iets dat hoog valt in je waist omdat iets op mijn heupen geen optie is door m’n billen. Dan krijg ik gegarandeerd een bouwvakkers decolletĂ©.

1 like