Modetopic #2

Práchtige truien, thanks! Precies wat ik zocht :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb 2 paar in dit model van Asos Tall. Ze zijn echt lang en vallen mooi baggy, maar sluiten als ik ze hoog optrek niet zo mooi aan, dus of ik ze echt aanraad weet ik niet

Ik had al gekeken bij asos maar kon niets vergelijkbaars vinden. Weet je de precieze naam van de broek nog?

Ik heb dit uit mijn mail gevist, dus weet niet of ze nog op de site staan! Ik ben 1.86 en heb lengtemaat 36 besteld

Ik volg ook op insta Mirjam style coaching (oid) en zij doet ook kastsessies. Dan kijkt ze wat je hebt, wat je fijn vind en waar je dan nog wat mist.

2 likes

Ik volg op Instagram @nina_walder_. Zij geeft stijladvies van op afstand en ik heb er al veel goede dingen van gehoord. Ik vind haar tips ook altijd erg goed.

2 likes

Thanks! Ook @Pinkbeliever . Ik heb geen Instagram, maar zal de namen eens opzoeken.

1 like

Ik heb ook wel eens de 1461’s naar chique gelegenheden gedragen en kreeg vooral complimenten. Wat betreft schoenen houd ik ook meer van het grover geschut op een victoriaans of 70s style enkellaarsjes na.

https://www.missguided.eu/plus-size-black-chevron-maxi-puffer-coat-10243327

Ik zag deze via insta en het is echt zo’n jas waarvan ik denk: volgens mij is dit alleen leuk om in the poseren als je hem open draagt en ben ik straks een wandelende slaapzak als ik erin ga rondlopen… :weary:

Ik heb zo’n soort jas en het is echt heerlijk om een wandelende slaapzak te zijn :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Filippa K, American Vintage

@nina_walder_ heeft een openbaar profiel dus volgens mij kan je ook zonder insta haar posts bekijken

2 likes

Denk dat je dat gevoel makkelijk kan wegnemen mbt je schoen keuze.

2 likes

Ik ook! Beste keuze voor een winterjas ooit geweest. Het is echt heeeeel chill @Nestley_Toulhouse

1 like

Jaaa love de wandelende slaapzak! Echt mijn beste aankoop van vorig jaar

Weet niet of het je maat is

2 likes

Staan veel leuke dingen in de sale daar

1 like

Ik had een tijdje geleden advies gevraagd voor mijn trouwen, ik heb uiteindelijk toch een jurkje gevonden waar ik me beter bij voel dan de ‘echte’ trouwjurk jurk!
Nu heb ik alleen nog schoenen nodig. Heb nog wel heel nieuwe zwarte pumps dus ik hoef sowieso niet zonder schoenen :stuck_out_tongue_winking_eye: maar vind zwart niet super leuk erbij

Ik vind zo’n vorm best wel leuk maar denk dat die kleur niet zo geweldig is, of zou dat wel kunnen? het grenst niet direct aan het jurkje natuurlijk. Ik zou een kleurtje ook wel leuk vinden.
Ik zou open schoenen heel leuk vinden maar ik heb brede kleine voeten en nog nooit pumps met bandjes gevonden die me passen

4 likes

Ik heb niet per se een tip voor je qua kleur of model, want ik heb daar geen kaas van gegeten. Maar ik heb zelf ook kleine, brede voeten en ik filter dan bij Zalando op ‘breed’. Op die manier heb ik al een paar keer leuke sandaaltjes/open pumps gekocht die ik goed pas zonder dat de bandjes in mijn voeten en enkels snijden. Ook voor mijn trouwdag!

Ja ik zag wel dat dat kon inderdaad, misschien iets voor een andere keer, ben wel benieuwd. Ik heb maat 37 en omdat ze best breed zijn lijken ze wat kleiner haha dus weet ook niet of het wel mooi zou zijn bij mijn voeten. Maar ik heb me er al wel een beetje bij neergelegd dat het dichte schoenen gaan worden, als t koud is en ik misschien nog een panty aan wil doen zijn dichte schoenen ook wel handiger. Gaan eind vd maand trouwen dus t kan 10 graden zijn maar ook 25, je weet t toch nooit in NL :stuck_out_tongue_winking_eye: