Misschien wat ‘ongebruikelijker’ maar ik vind ze echt heel leuk.
Ik vind ze echt heel leuk leuk om te zien maar ik vraag me af of die schacht niet irritant zit? Bij mij voelt dat randje op bepaalde schachthoogtes irritant tijdens het lopen. Maar je zou ze misschien nog kunnen retourneren als dat het geval mocht zijn?
Ik vind ze mooi, maar vindt ze op de aan-foto net iets te ‘kort’ lijken
Ik heb ook zulke laarsjes gehad, maar ik vond ze net iets te kort. Zo met een enkelbroek combineren ze wel leuk vind ik, maar als je een lange skinny of een panty aan hebt staat het een beetje gek. Ik kreeg er een beetje stompjes van, terwijl ik in verhouding juist best lange benen heb
Ik heb de mijne van Monki, niet verwacht maar na 2 jaar nog steeds heel mooi en warm! Prijs was rond de 110,- denk ik
Een jeans van de monki ietsjes te ruim kopen of precies de goede maat?
- Ietsjes te ruim
- Precies de goede maat
0 stemmers
Wat zijn jullie ervaringen met Samsoe Samsoe? Ik heb een ribblouse op het oog. Hij is 120 euro dus wil wel graag een idee hebben over de (algemene) kwaliteit. En jammer genoeg zijn er geen reviews te vinden bij verschillende items.
Ik heb twee hele mooie wollen truien en dé Samsoe forumjas. Ik vind het hele goede kwaliteit!
Zalando en AboutY hebben Samsoe trouwens vaak in de aanbieding. Moet je misschien nog even wachten.
Oeh dank je! Ik zie m op about you inderdaad. Er is een 15% kortingscode. Maar misschien kans op meer dus
Ik ben tevreden met mijn truien.
Bedankt allemaal! De code geldt niet voor Samsoe, dus ga de blouse even volgen. Durf nu in elk geval met een gerust hart te bestellen. Misschien bij volgende salaris
Waaaaaww
Oh daaaaamn dat blauwe pak wat een droom
Ik heb een paar shirtjes en die zijn nog erg mooi na een aantal keer wassen!
Weet iemand of Airforce nog echt bont gebruikt ergens in hun jassen of andere producten? Ik heb een toffe winterjas gezien die sowieso bontvrij is maar ik wil geen merk steunen dat echt bont gebruikt.
Ik weet nog dat ze in 2017 hun labels moesten aanpassen omdat ze beweerden ‘diervriendelijk’ verkregen bont te gebruiken wat uiteraard niet het geval was (diervriendelijk bont, hoe dan?). Ik kan op hun site nu geen echte bontproducten meer vinden maar wil wel zeker zijn voor ik geld bij ze uitgeef.
Heeft iemand wel eens van die supersterke panty’s geprobeerd, die volgens eigen zeggen niet kapot te maken zijn, van bv Sheertex (of een vergelijkbaar merk)? Werkt het echt?
Ja ik maar vond het niet werken. Kwamen gewoon haaltjes in. Kreeg er wel een zweetpoes van.
Ik vind die van calzedonia met een shaping broekje echt moeilijk kapot te krijgen. Heb met sommige wel een paar jaar gedaan.
ik heb even hulp nodig: ik ben een zoektocht begonnen naar een nieuwe tas. Maar ik zie door alle bomen het bos niet meer. Ik wil er graag een van goede kwaliteit, maar niet meer dan 100,- uitgeven.
Weet iemand welk merk er goed is?