Ik zoek een pompoen/orankeherfstkleurige beetje baggy jeans. Nu had ik er een van de Monki geprobeerd maar ik zat echt tussen 2 maten in.
Mochten jullie nog tips hebben ik heb al op Zalando gekeken.
Ik zoek een pompoen/orankeherfstkleurige beetje baggy jeans. Nu had ik er een van de Monki geprobeerd maar ik zat echt tussen 2 maten in.
Mochten jullie nog tips hebben ik heb al op Zalando gekeken.
Kun je niet de grotere kopen en laten innemen door een kleermaker? Dan zit hij je perfect en het is niet zo heel duur hoor.
Ik vertrek morgen op vakantie en besef nu dat ik niet meer weet hoe inpakken en outfits plannen moet dus hierbij enkele vragen:
Ik heb enkele chiquere gelegenheden en wil dit jurkje aan maar weet niet wat ik moet doen als ik het te koud krijg want vestjes passen niet over de mouwen
Van de eerste heb ik geen verstand maar de tweede en derde outfit vind ik heel mooi. Vooral de tweede!
Je kunt dan een grote omslagdoek of stola meenemen en die omdoen als het echt te koud is. Een grote sjaal werkt daarvoor net zo goed als je die hebt!
Daar dacht ik ook aan inderdaad, maar ik moet alles in mn handbagage zien te proppen en met het warme weer past die er niet echt meer bij (+ niet echt de moeite voor 1 gelegenheid) dus ik hoop dat het warm genoeg zal zijn haha. Wel bedankt voor het meedenken!
En dankje! @Luzarl
Outfits allemaal prachtig hoor. En neem een grote sjaal mee voor die koudere avonden. Je kan hem dragen op het vliegtuig en dan telt het niet als bagage
Blazer als cape dragen (eerste afbeelding). Wel een tof jurkje trouwens.
Ik vind alledrie de outfits geweldig.
Dankje! En goede tip, ik ging al een blazer meenemen maar had daar niet aan gedacht!
Heeft iemand tips voor een mooie zwarte coltrui? Ik heb al zo vaak iets besteld/geprobeerd, maar dan was de verhouding raar of schijnt ie door
Wil dus graag een die niet doorschijnt en aangesloten zit. Het liefst met een col die je âdubbel vouwtâ.
Ik vind die van America today fijn!
Mijn favoriete zwarte coltrui komt van Costes, die heeft ook een ribbel. Ik houd idd ook niet van te dunne of losse coltruien.
Ik heb deze twee rokken gekocht en vind ze geweldig en heerlijk herfstig. Maar nu wil ik ook nog wat truien hebben die ik erop kan dragen maar ben daar echt heel slecht in. Wat staat hier leuk op en welke kleuren? Zwart is altijd goed maar ook weer beetje saai misschien
Mooi! Sowieso gaan âherfstkleurenâ zoals donkergroen, bordeaux, bruin, warm beige er mooi op staan, donkerblauw misschien ook zoals op de eerste foto. Ik zou voor tops/tshirts gaan met lange mouw of iets met een korter open vestje erover aangezien dikke truien misschien wat te zichtbaar gaan zijn qua âophopingâ als je ze erin steekt. Een iets dunnere sweater met kraagje onder lijkt me ook wel leuk
Wit past ook altijd.
Ik denk dat bij de groene rok ook een soort van roestbruin/oranje mooi staat. Ik zie nu overal in de winkels allemaal verschillende tinten bruin en beige, misschien past dat ook. Bijv. heel donker bruin bij de bovenste rok.
Van dit jaar toevallig? Ik heb een witte van Costes van 2 jaar geleden, maar zag ze vorig jaar niet liggen
@Peony Thanks, ik ga daar ook even kijken!
Die onderste rok is prachtig zeg! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Oei die van mij is wel al van een paar jaar geleden, en tot nu toe zag ik ze elk jaar wel terugkomen. Ben al een tijdje niet bij Costes geweest dus durf het niet te zeggen⊠Het is in ieder geval een matte stof die bijna als katoen achtig wol aanvoelt, niet heel synthetisch
Deze is het! Hij is van uniqlo in dark green